// ۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۰۱

سالاد هندوانه با پنیر فتا و نعناع به همراه پیاز قرمز یک ترکیب تابستانی و عالی را برای شما به ارمغان می‌ آورد. برای اینکه این سالاد را به یک معجون خوشمزه تبدیل کنید کافی است کمی بالزامیک به آن اضافه کنید. یکی از دلایلی که فصل تابستان جز فصل‌ های دوست داشتنی است این است که دستور غذا‌ هایی که در این فصل وجود دارد و غذا های جدیدی که می‌توان تهیه کرد بسیار هیجان انگیز و جدید و لذت بخش هستند.
 
در بین تمامی میوه‌ ها و سبزیجاتی که در فصل تابستان موجود هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند هندوانه از اهمیت خاصی برخوردار است. در هنگام تابستان چیزی که خیلی زیاد مورد استقبال همه مردم قرار می‌گیرد هندوانه است، زیرا بدن را خنک می‌کند و بی‌آبی و عطش فرد را از بین می‌برد و یکی از میوه‌های مناسب فصل تابستان است.

قبل از اینکه به طرز تهیه این سالاد بپردازیم می‌خواهیم بدانیم چه هندوانه‌ای مناسب خرید است.

اگر شما هیچ اطلاعاتی راجع به این میوه ندارید بهترین راه این است که قبل از خرید آن را تست کنید (هندوانه به شرط چاقو) و فروشنده به شما کمک کند تا هندوانه بهتری را خریداری کنید.
اگر نمی‌توانید این کار را کنید نیاز است که کار بهتری داشته باشد. برای اینکه متوجه شوید یک هندوانه رسیده است یا نه یک راهکار قدیمی برای آن وجود دارد. با دست روی آن ضربه بزنید و سعی کنید صدای آن را با دقت بشنوید. اگر صدای آن عمیق بود و اکو داشت می‌توانید تقریبا مطمئن باشید که هندوانه خوبی را انتخاب کرده‌اید.

سالاد هندوانه با پنیر فتا و نعناع
سعی کنید از هندوانه‌ های بزرگ و سبک دوری کنید. آن‌ ها کاملا رسیده نیستند و به اندازه کافی شیرین نشده‌اند.

مواد لازم برای تهیه سالاد هندوانه با پنیر فتا و نعناع:
نیم کیلو گرم هندوانه مکعبی (حدود ۵ فنجان)
نصف یک پیاز قرمز
نیم کیلو گرم پنیر فتا خرد شده
نصف فنجان نعناع خرد شده
نصف قاشق چایی خوری فلفل سیاه
نصف فنجان بالزامیک مخصوص سالاد

طرز تهیه سالاد هندوانه با پنیر فتا و نعناع:
برای تهیه این سالاد هندوانه و پنیر فتا را داخل کاسه مورد نظرتان بریزید پیاز و نعناع خرد شده را نیز به آن اضافه کنید و آن‌ها را هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند، اما حواستان باشد با شدت هم نزنید که هندوانه‌ها خرد نشوند. در آخر بالزامیک را روی آن بریزید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. سیّد محمّد جعاوله | ۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۵۴ | لینک
    جالب بود
    • | ۱۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۳۶
      ممنون