// ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۵۳

آموزش تصویری ۱۱ روش مختلف کشیدن خط چشم

بدون شک آرایش چشم ها یکی از قدرتمندترین سلاح ها برای زیبایی بیشتر زنان محسوب می گردد. بخشی از این آرایش را نیز خط چشم تشکیل داده که اگر بدانید چگونه آن را پشت پلک خود ترسیم کنید، به جذابیت بیشتر چهره خود کمک کرده اید.

البته برای کشیدن همین خطوط ساده هم باید مسائلی را در ذهن خود لحاظ کنید. اینکه مثلا خط چشم مشکی با اینکه موجب بهتر دیده شدن چشم ها می شود اما بیشتر برای آرایش شب مناسب است و در طول روز بهتر است از رنگ های قهوه ای، بژ، آبی یا سبز تیره استفاده کنید.

همچنین، بهتر است ابتدا سایه چشم خود را زده و سپس خط چشم بکشید. یا اگر قصد ندارید از سایه استفاده کنید، بد نیست یک لایه پودر شفاف پشت پلک ها بزنید. این کار موجب نرم شدن پشت پلک شده و کمک می کند که خط صاف کشیده شود.

بلافاصله پس از ترسیم خط، چشم را نبندید و اجازه دهید خط پشت چشمتان خشک شود.

در ادامه این توضیحات، می توانید آموزش تصویری کشیدن مدل های مختلف خط چشم را در ادامه مشاهده کرده و به تناسب فرم چشم خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید. همراهمان باشید.

نقطه گذاری

1

خطوط کلاسیک

2

خطوط چند رنگ

3

خط دو گانه

4

ترکیب سیاه و سفید

5

خطوط کمرنگ

6

کشیده دیده شدن چشم ها

7

نزدیک کرن چشمانی که زیاد از هم فاصله دارند

8

افکت دودی

9

خط چشم رنگی، مخصوص مهمانی

10

ترسیم سایه های خطی

11

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.