// ۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۷

به گزارش پدال،این خودرو هوشمندتر و شیک‌تر از خلف خود بوده و در آن از C کلاس استیت کوچک‌تر الهام گرفته شده است. خودرو مخصوصاً در قسمت پشت کمتر از قبل زاویه‌دار بوده و خط سقف اسپورت تری دارد.

فضای صندوق‌عقب خودرو ۶۷۰ لیتر بوده که با تا کردن صندلی‌های عقب این مقدار به ۱۸۲۰ لیتر می‌رسد که نسبت به مدل قبلی به ترتیب کاهش ۲۵ لیتری و افزایش ۱۳۵ لیتری را نشان می‌دهد. هنوز هم این خودرو با این مقدار فضای بار از عهده‌ی آئودی A6 آوانت (۵۶۵/۱۶۸۰ لیتر) و ب ام و سری ۵ تورینگ (۵۶۰/۱۶۷۰ لیتر) برمی‌آید. این نسخه از E کلاس به‌صورت سفارشی از نیمکت تا شدنی ردیف سوم برای کودکان بهره مند است.

 

استیشن,اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

استیشن,اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 

استیشن,اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 همچنین، درحالی‌که فضای بار خودرو اندکی کاهش یافته اما E کلاس استیت جدید از پهنای بارگیری ۱۱۰۰ میلی‌متری در بین قوس چرخ‌ها بهره مند است که فضای کاربردی‌تری را فراهم می‌کند.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 صندلی‌های عقب به‌صورت ۴۰/۲۰/۴۰ تا می‌شوند و همچنین عملکرد جدیدی دارند که اجازه می‌دهد تا حدود ۱۰ درجه شیب‌دارتر باشند که این نیز به نوبه‌ی خود ۳۰ لیتر حجم اضافه را با وجود ۵ سرنشین بالغ فراهم می‌کند. دیگر تجهیزات قابل‌ذکر این خودرو عبارت‌اند از درب پشتی الکترومکانیکی که با حس کردن حرکات پا در زیر سپر عمل می‌کند و اتصال تریلر که به‌صورت برقی جمع می‌شود.

 اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

این خودرو که بر پایه‌ی E کلاس W213 جدید ساخته شده به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی استفاده می‌کند که باعث افقی نگه‌داشتن بخش عقبی خودرو می‌شود حتی زمانی که خودرو به‌طور کامل پرشده باشد. این خودرو می‌تواند به‌صورت سفارشی از کنترل بدنه‌ی بادی نیز بهره‌مند گردد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

استیشن,اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 در زمان عرضه در اروپا، این خودرو از طیف وسیعی از پیشرانه‌ها سود می‌برد که ۳ پیشرانه‌ی دیزل آن عبارت‌اند از E200d 2 لیتری (۱۴۸ اسب بخار)،E220d 2 لیتری (۱۹۱ اسب بخاری) و E350d 6 سیلندر و ۳ لیتری (۲۵۵ اسب بخار). ۴ پیشرانه‌ی بنزینی نیز در نظر گرفته شده که عبارت‌اند از E200 2 لیتری (۱۸۱ اسب بخار)،E250 2 لیتری (۲۰۸ اسب بخار)،E400 4Matic 6 سیلندر و ۳٫۵ لیتری (۳۲۸ اسب بخار) و در نهایت E43 4Matic AMG 6 سیلندر و ۳ لیتری (۳۹۶ اسب بخار). در زمان عرضه، همه‌ی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از گیربکس ۹ سرعته ی اتوماتیک ۹G-TRONIC استفاده خواهند کرد.

استیشن,اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 تا زمانی که مدل E63 AMG واگن عرضه نشده، سریع‌ترین مدل همان E43 AMG 4Matic خواهد بود. این نسخه می‌تواند در مدت‌زمان ۴٫۷ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. همانند برادر سدان، این خودرو از گیربکس ۹ سرعته ی اتوماتیک با تعویض‌های کوتاه‌تر، شاسی تنظیم شده و سیستم تعلیق بادی، سیستم چهارچرخ محرک با تقسیم نیروی جلو/عقب ۶۹/۳۱، کیت بدنه، تریم داخلی اسپورت و رینگ‌های ۱۹ اینچی بهره‌مند خواهند بود.

 اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس بنز

 مرسدس بنز از اواخر تابستان شروع به پذیرش سفارش‌ها خواهد نمود و اولین نمونه‌ها در اواخر امسال به دست مشتریان خواهد رسید.

 نسخه‌ی استیت در اوایل سال ۲۰۱۷ در ایالات متحده عرضه خواهد شد و مدل عرضه شده،E400 4Matic واگن با پیشرانه‌ی بنزینی ۶ سیلندر ۳٫۵ لیتری بای توربو خواهد بود که ۳۲۹ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتون متر گشتاور خواهد داشت. این مدل نیز به‌صورت استاندارد از گیربکس ۹ سرعته ی اتوماتیک استفاده خواهد کرد. مرسدس هنوز اعلام نکرده که طیف نسخه‌ها و پیشرانه‌های عرضه‌شده در آمریکا چه مشخصاتی خواهند داشت.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.