// ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۳

همان‌طور که می‌دانید به‌ طور معمول شما قادر به نصب دوباره یک برنامه مشابه در گوشی‌های اندرویدی نیستید و باید از نسخه‌های غیررسمی اپ مورد نظرتان استفاده کنید تا بتوانید دو نسخه از آن را در تلفن هوشمند خود داشته باشید.

برای مثال تلگرام را در نظر بگیرید که برای نصب دو اکانت بر روی گوشی خود باید از برنامه‌های غیررسمی مانند موبوگرام و پلاس کمک بگیرید و در این صورت امنیت‌تان به‌ خطر می‌افتد. حتی خود تلگرام اعلام کرده که به جز اپ رسمی این کمپانی به برنامه‌های غیررسمی مشابه اعتماد نکنید.

اما اگر گوشی سامسونگ دارید، شما به‌راحتی قادر به نصب دو برنامه مشابه بر روی تلفن‌ هوشمند خود خواهید بود. البته این ویژگی در آپدیت‌ اندروید نوقا به گوشی‌های سامسونگ افزوده شده است.

برای نصب دو اپ یکسان بر روی گوشی سامسونگ خود مراحل زیر را به‌ترتیب طی کنید:

  1. از منوی تنظیمات وارد بخش Lock screen and security شوید.

  1. گزینه Secure Folder را انتخاب کنید.

  1. وارد حساب سامسونگ خود شوید و رمز عبور مورد نظرتان را وارد کنید تا Secure Folder فعال شود.

  1. پس از پایان مراحل فعال‌سازی نوار اعلانات را باز کنید و بر روی Secure Folder کلیک کنید.

  1. وارد منو شوید و بر روی آیکون جدیدی که با نام Secure Folder ایجاد شده کلیک کنید.
  2. رمز ورود خود را وارد کنید.
  3. در صفحه باز شده بر روی Add apps کلیک و اپ‌‌های مورد نظرتان را برای ایجاد یک نسخه دیگر، انتخاب کنید.

  1. در آخر نسخه دوم اپ‌ برای‌تان ساخته می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. این منو با فعال‌سازی Secure Folder در دسترس خواهد بود.

شما می‌‌توانید با خاموش کردن Secure Folder از نوار اعلانات، آیکون آن را از منو گوشی خود پاک کنید و در مواقع نیاز آن را فعال کنید. برای هربار وارد شدن به پوشه Secure Folder نیاز به وارد کردن رمز عبور خواهید داشت.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.