// ۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۳
حقایق ناگفته درباره‌ی ثروتمندترین همسران دنیا

حقایق ناگفته درباره‌ی ثروتمندترین همسران دنیا

از محبوبیت بی حد و حصر مجموعه «خانه داران واقعی» محصول شبکه Bravo‌ آمریکا، مشخص است که مردم آمریکا عاشق و شیفته دنبال کردن جریانات زندگی شخصی همسران ثروتمند هستند. ولی پولدارترین پولدارها، هیچگاه رویای ظاهر شدن در برنامه های تلویزیونی رئالیتی را ندارند. آنها کارهای مهمتری برای انجام دارند که این کارها عبارتند از اداره یک کمپانی چند میلیون دلاری، حل مشکل فقر جهانی، و یادآوری به همسرشان (منظورمان ملانیا و دونالد ترامپ است) برای این که دستش را در طول پخش سرود ملی، روی قلبش قرار دهد.

ملیندا گیتس

ملیندا گیتس، بیشتر به عنوان همسر بنیانگذار شرکت مایکروسافت، بیل گیتس معروف شناخته شده است. بیل و ملیندا گیتس، در بنیاد خیریه خود به نام بنیاد "بیل و ملیندا گیتس" به طور خستگی ناپذیری برای ریشه کن کردن فقر جهانی کار کرده اند. در سال 2012، ملیندا اعلام کرد که این بنیاد، 560 میلیون دلار از درآمد شرکت اش را صرف دسترسی زنان کشورهای جهان سوم، به روش های پیشگیری از بارداری کرده است. دانستن این موضوع ضرری ندارد که گیتس، ثروتی به ارزش 87.2 میلیارد دلار دارد.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا
 

با این حال، آنچه ممکن است در مورد بیل ندانید این است که او در ابتدا رئیس و کارفرمای ملیندا بود. ظاهرا، بیل به دنبال او به پارکینگ شرکت رفته و از او پرسیده که آیا وقتش برای یکشنبه آزاد است. ملیندا نیز در پاسخ گفته «یکشنبه برای من امکان پذیر نیست» و در ادامه ملیندا تعریف می کند: «به او گفتم که قبل از یکشنبه به من زنگ بزند تا برنامه ام را چک کنم وقت آزاد دارم یا خیر.»

بعد از اولین ملاقات، هفت سال طول کشید تا این رابطه، به ازدواج تبدیل شود. ملیندا گفت که شیفته هوش و ذوق و شوخ طبعی بیل شده بود. اما در آغاز، تغییر رابطه آنها از همکار به شریک زندگی مشکل بود. او می گوید: «ما قطعا زمانی که با هم بودن را شروع کردیم، در یک سطح نمی کردیم. من در مایکروسافت از نظر سطح شغلی، سه پله پایین تر از بیل بودم و او مدیر عامل آن شرکت بود. ما باید تغییر می کردیم تا همانند هم شویم. این موضوع هم سطح شدن، چیزی نیست که بلافاصله یک شبه اتفاق افتد، اما هر دو تصمیم برای هم سطح شدن گرفتیم. ما نیاز داشتیم تا پشت صحنه زمانی که در حال انجام کار نبودیم با هم صحبت کنیم. اما فکر می کنم در حال حاضر این اتفاق افتاده است و در یک سطح قرار گرفته ایم.»
 

 
داشا ژوکووا
 
داشا ژوکووا، دختر یکی از افراد وابسته به حکومت تزارهای روسیه، با ثروتمندترین مرد روسیه با دارایی 9 میلیارد دلاری یعنی رومن آبراموویچ  در یک مهمانی سال نو آشنا شد که این مهمانی توسط پدرش در سال 2005 سازماندهی شده بود. در آن زمان، او 25 ساله بود و با ستاره تنیس به نام مارات سافین دوست بود و آبراموویچ 40 ساله بود و با همسر دومش ایرینا ویاچسلاوووا مالاندینا ازدواج کرده بود که از او پنج فرزند داشت.
 
داشا و رومن، رابطه شان را با هم ادامه دادند و صاحب دو فرزند شدند اما تصمیم گرفتند تا رابطه خود را به عنوان دو دوست ادامه دهند، علیرغم این حقیقت که آنها مخفیانه در سال 2008 ازدواج کرده بودند و این موضوع را مخفی نگه داشته بودند. ظاهرا داشا اجازه آشکار شدن قضیه ازدواج شان را تا زمان مصاحبه با مجله وال استریت در سال 2015 نداد! جزییات مربوط به ازدواج این زوج، پنهان مانده بود و کسی از آن اطلاعی نداشت.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

ژوکوا، بنیان گذار مجله ای به نام "گاراژ" است که این مجله، یک مجله هنر و مد است و رسانه VICE مالک آن است. از سال 2008، او یک دختر کامل و جذاب و هنرمند جهانی شده است و رسانه بزرگ و با نفوذی را خودش خلق کرده است.
 


پریسیلا چَن

پریسیلا چن، در صف سرویس بهداشتی در یک مهمانی خصوصی دانشجوئی در هاروارد، بنیانگذار فیسبوک به نام مارک زاکربرگ را ملاقات کرد. اولین تصور او این بود که او فردی به اندازه کافی جدی نمی باشد. پریسیلا می گوید: «فکر نمی کردم که این شخص جالب، اینقدر درس خوان و سختکوش باشد. در اولین قرارمان، او به من گفت که میل دارد تا با من بیرون قرار بگذارد نه اینکه در خانه بماند و تکلیف میان ترم اش را تمام کند.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا
 
این موضوع مرا ترسانده بود. من مارک را برای درس خواندن و اتمام کارهایش به خانه می فرستادم تا اینکه بعدا متوجه شدم که با این بهانه، مارک قصد داشته من را متقاعد کند تا زمان بیشتری را با او سپری کنم و من بعدا متوجه شدم که او بسیار تیزهوش است. متوجه شدم که نوع یادگیری او، از روش یادگیری من متفاوت است.»

این دو، 9 سال دوست بودند تا اینکه در سال 2012 ازدواج کردند. زاکربرگ این رویداد یعنی ازدواجش را از طریق بخش "رویداد زندگی" فیسبوک اعلام کرد، البته همه دوستانش را تحریک کرد تا بیشتر خانم خوش شانسی که با مدیرعامل بزرگترین شبکه اجتماعی با ثروت 62.7 میلیارد دلار ازدواج کرده را بشناسند؟ چن، که از دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو فارغ التحصیل شد، متخصص اطفال است. او بیان کرد که تحصیل، یک مسئله شدیدا شخصی برای او می باشد. به عنوان دختر یک مهاجر چینی، او به سه زبان صحبت می کند: انگلیس، کانتونی و اسپانیایی.
 


مکنزی بزوس

مکنزی بزوس، به عنوان نویسنده ای بلندپرواز، رمان نویس معروف و همسر جف بزوس، در اوایل دهه نود در شرکت صندوق سرمایه گذاری در نیویورک سیتی، برای گرفتن شغلی روزانه مصاحبه شد. جف بزوس، شخصی بود که با او مصاحبه کرد. او این شغل را به دست آورد اما مکنزی بیشتر به رابطه تخصصی و کاری علاقه مند بود. مکنزی به خاطر می آورد: «دفتر من کنار دفتر او بود و کل روز من به خنده طلسم کننده او گوش می دادم. چطور می توانی عاشق این خنده ها نشوی؟»
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

بعد از دوستی به مدت سه ماه، این دو در سال 1993 ازدواج کردند و مکنزی با جف به سیاتل رفت و درآنجا شرکت استارت آپی به نام Amazon.com را تاسیس کرد. در حال حاضر، جف دارای ثروتی معادل 80 میلیارد دلار است. این دو با هم، صاحب چهار فرزند می باشند و مکنزی، نویسنده دو رمان است. زمانی که از او پرسیده شد آیا فکر می کرده که آمازون باعث تخریب صنعت انتشار شود، او به مجله ووگ گفت، «نه اصلا فکر نکرده بودم. من فکر می کنم آمازون برای خواننده ها عالی باشد.»
 


ملانیا ترامپ
 
ملانیا ترامپ، مدل سابق اسلوونی و اولین مهاجری بود که بانوی اول آمریکا شد. در سال 1970 در یوگوسلاوی متولد شد و دونالد ترامپ را در سال 1998 در کلوپ کیت کت در نیویورک ملاقات کرد - در آن زمان، ملانیا 26 ساله بود و ترامپ 52 ساله بود. ترامپ به لری کینگ گفت: «من بعد از دیدار با ملانیا دیوانه او شدم.» اما ترامپ با خانم دیگری رابطه داشت، پس زمانی که دونالد از ملانیا درخواست شماره اش را کرد، او از دادن شماره به او امتناع کرد.
 
 حقایق ناگفته درباره‌ی ثروتمندترین همسران دنیا
 

رابطه دونالد و ملانیا یک رابطه آرام نبود. آنها در سال 1998 از هم جدا شدند و مجدداً در سال 2000 با هم آشتی کردند. ملانیا بعدها گفت که آنها چند ماه از هم دور بودند و گفت که علت آن این موضوع بود که او درگیر مسایل ریاست جمهوری بود. در سال 2004، به او حلقه نامزدی 1.5 میلیون دلاری در مت گالا پیشنهاد داد و آنها در سال 2005 در پالم بیچ ازدواج کردند. ملانیا روی جلد مجله ووگ با لباس عروسی طراحی شده توسط طراح مد معروف، کریستین دیور، ظاهر شد.

با اینکه دونالد، ثروتمندترین همسر این لیست نیست- خبرگزاری فوربس تخمین می زند که ارزش دارایی خالص او 3.5 میلیارد دلار باشد - او چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا است. ملانیا در سال 2006 ، شهروند آنجا شد و همان سال صاحب فرزندی به نام بارون ترامپ شد که کوچکترین فرزند آقای رئیس جمهور است.
 


جری هال

مدل سابق، جری هال، به عنوان شریک و همسر قبلی میک جگر و مادر چهار فرزند او شناخته شده است. بعد از پخش شدن شایعه خیانت جگر بعد از سال ها، دو بار از هم در سال 1999 جدا شدند. در سال 2015، هال با تاجر بزرگی به نام روپرت مُرداک با ثروتی به ارزش 13 میلیارد دلار رابطه ای آغاز نمود. آنها یک سال بعد نامزد شدند و در مارس 2016 ازدواج کردند.

این ازدواج سوم مُرداک در سن 84 سالگی بود. هال 59 ساله بود. در طول دوران مجردی اش، هال با مردان جوان تر قرار می گذاشت اما می گفت که میل به مردان مسن تر دارد. و به همین علت کسی باور نداشت که این ازدواج به خاطر پول باشد. هزینه طلاق هال از جگر، 40 میلیون دلار بود، پس واقعا نیازی به پول نداشت. او به مجله ایندیپندنت گفت: «نمی خواهم بچه داشته باشم زیرا چهار فرزند دارم. و نمی خواهم کسی بر من ریاست کند چون همانطور که می دانید خودم پول دارم.»
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا
 


لورن پاول

بعد از مرگ استیو جابز در سال 2011، لورن پاول، یکی از چهار زن ثروتمند و پنجاهمین فرد ثروتمند روی کره زمین با دارایی و سهام 14.1 میلیارد دلار شد. لورن زمانی استیون را ملاقات کرد که در حال تحصیل در رشته MBA در دانشگاه استنفورد بود. جابز آمد و در مورد نامزدی صحبت کرد و او برای ملاقات و قرار با او رفت. او مانند جابز، گیاه خوار و کارمند سابق بانک سرمایه گذاری بود. بعد از سال ها قرار گذاشتن، این دو در مراسم مذهبی بودائی در پارک ملی یوسمتی کالیفرنیا ازدواج کردند.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

اما همه ثروت لورن ارثیه نبود. طبق گزارش خبرگزاری فوربس، دارایی خالص او، 20.9 میلیارد دلار است و این دارایی به خاطر کار با Collective and College Track امرسون بود. در سپتامبر 2015، او 50 میلیون دلار به پروژه XQ بخشید: پروژه ای به نام "مدرسه ممتاز"، پروژه ای بود که شرکت کنندگان را تشویق به توسعه برنامه درسی دبیرستان می کرد.
 


لوسی ساوت ورت

لوسی ساوت ورت با یکی از بنیان گذاران گوگل به نام لری پیج در سال 2007 ازدواج کرد که دارایی خالص او طبق گزارش فوربس، 44 میلیارد دلار است. ساوت ورت و پیج در دانشگاه استنفورد همدیگر را ملاقات کردند که لوسی در حال تحصیل برای اخذ مدرک دکترا در رشته بیوانفورماتیک بیوپزشکی بود. این دو در جزیره نکر کارائیب ، جزیه ای که مالک آن ریچارد برنسون بود، ازدواج کردند.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

ساوت ورت، به طور آشکاری، گوشه گیر است، اما می دانیم که از زمان ازدواج شان، آنها صاحب دو فرزند شدند و لوسی در کار بشردوستانه خانواده بسیار درگیر شد. در سال 2014، پیج در صفحه گوگل پلاس خود اعلام کرد که او و لوسی، 15 میلیون دلار برای مبارزه با ابولا از طریق مجموعه خصوصی اهدا کرده اند.
 


سوزان دل

در سال 1988، سوزان لیبرمن سرزنده و شاد، در حال کار در بنگاه املاک در آستین تگزاس بود که مایکل دل را ملاقات کرد، پسری که فروش کامپیوترهای خود را در اتاق خوابگاهش در دانشگاه تگزاس آغاز کرد. بعد از قرار ملاقات ناهار، سوزان به پدر و مادرش گفت که مایکل، "بهترین کسی بوده که تاکنون ملاقات کرده است". آنها در سال 1989 زمانی که مایکل 24 ساله و سوزان 25 ساله بود ازدواج کردند. بعد از حدود سی سال، آنها هنوز با هم و در کنار بنیاد مایکل و سوزان به نام دل هستند.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

به دلیل درآمد حاصل از کامپیوترهای دل (ممکن است اسم آن را شنیده باشید)، دارایی مایکل 20.8 میلیارد دلار شد. موفقیت او می تواند به دلیل زن قدرتمندی باشد که کنار او در همه مراحل ایستاد. سوزان دل، به خاطر دوچرخه سواری در مسافت 65 مایل؛ نگرش مشتاق و بشردوستانه اش و عاشق مد بودنش شناخته شده است. او مدرکی از دانشگاه ایالت آریزونا در زمینه تجارت و طراحی مد دریافت کرد. در سال 2003، او خط مد خود را راه اندازی کرد که نام آن، فی Phi بود اما فقط چند سال دوام آورد. او گفت که خط مد او خیلی قدیمی بود. او بعدا بوتیک اش را در آستین افتتاح کرد اما این بوتیک هم بسته شد.
 


میراندا کر

قبل از اینکه میراندا کر، مدیر عامل شرکت اسنپ چت به نام ایوان اشپیگل را در سال 2015 ملاقات کند، مدل برند ویکتوریاز سیکرت بود، و هنوز درد جدایی و طلاق از بازیگر، ارلاندو بلوم را داشت که از او یک پسر به نام فلین داشت. او به مجله ال کانادا در نوامبر 2016 گفت: «زمانی که من و اورلاندو جدا شدیم، من واقعا افسردگی بدی گرفتم. (این زوج در سال 2013 جدا شدند). من هیچگاه عمق این حس یا حقیقت آن را درک نکردم زیرا واقعا فرد شادی بودم.»
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

جدایی کر از بلوم قطعا، علت کم اهمیتی داشت که یکی از این دلایل، پیوستن به جاستین بیبر و اولین درگیری بین بیبر و بلوم بود. علت جدایی، رابطه با اشپیگل، در یک مسیر سنتی تر بود. شما می پرسید مگر چقدر سنتی بوده است؟ طبق گزارش فوربس، اشپیگل، جوان ترین مدیر عامل شرکت شد زمانی که شرکت اسنپ چت شروع به تجارت در ماه مارس 2017 کرد و یکی از جوان ترین میلیاردها با دارایی برآورد شده 4 میلیارد دلار بود.
 


سلما هایک-پینو

سلما هایک، یک بازیگر خوب بود قبل از اینکه شروع به قرار گذاشتن با تاجر فرانسوی به نام فرانسوا-هنری پینو در سال 2006 کند. نمی توان به زنی که نامزد دریافت جایزه اسکار سال 2003 است نگاه نکرد. این احتمالا یکی از دلایل او برای حفظ مدیریت استقلال مالی اش بعد از رشد حساب بانکی اش به میلیاردها دلار است. هایک در سال 2011 به ردباک (از طریق مجله هفتگی آمریکا) گفت: «من به سختی کار می کردم، من زندگی ام را خودم ساختم و عاشق آن هستم. دوست دارم تا استقلال مالی داشته باشم. هیچگاه نمی خواهم کاملا به کس دیگری وابسته باشم.»
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

البته، درحالی که با یکی از مردان ثروتمند جهان ازدواج کرد (دارایی 22.9 میلیارد دلار)، قطعا پیشرفت خود را داشت، و هایک پذیرفت که رابطه آنها کامل نیست. در واقع، زمانی که به جیمی فالون در سال 2017 گفت، او فکر می کرد که شوهرش با زنی به نام النا رابطه دارد، و بعدا معلوم شد که این شخص فقط یک نرم افزار یادگیری انگلیسی به نام السا بود. روابط و تلفن ها. اوه- سلما، همه ما این چیزها را تجربه کرده ایم!
 


آسترید بافت

طبق گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، وارن بافت؛ همسر آینده خود؛ آسترید منکز را در کلوپ شبانه اوماها، نب، ملاقات کرد. او در حال کار به عنوان پیشخدمت در آنجا بود و همسر اول او، سوزان بافت، در اینجا آواز می خواند. از این رو، یکی از عجیب ترین مثلث های عشق در تاریخ رقم خورد که گفته می شود تا مرگ سوزان در سال 2004 ادامه یافت.

طبق مجله گاردین، سوزان و آسترید، قرن ها میلیاردرهای معروفی بودند. تبلوید می گفت: «با افزایش ثروت بافت، سوزان بافت، به کار مدیریت بنیاد خیریه همسرش، پرداخت.» وارن زمان زیادی را با همسرش گذراند - آنها اغلب در کار با هم ظاهر می شدند. در ضمن، منکز برای دیدن او می آمد، بدون اینکه اثری از حسادت وجود داشته باشد و گاهی اوقات لبخند هم می زد، با او صحبت می کرد و دستش را می گرفت. گاردین ادعا کرد که این سه نفر حتی برای هم کارت تبریک کریسمس با امضای وارن؛ سوزی و آسترید می فرستادند.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

دو سال بعد از مرگ سوزان، وارن با منکز ازدواج کرد. با اینکه دارایی خالص وارن در حدود 75 میلیارد دلار بود او به شیوه زندگی سطح پایین خود ادامه داد و عروسی بدون خرج زیادی برگزار کرد. مجله گاردین نوشت: «هیچ تخت طلایی، شامپاین یا مجسمه یخی در عروسی سال نبراسکا وجود نداشت. داماد، لباس کار روزمره اش را پوشید، حلقه آنها، انگشتر خریداری شده با تخفیف از شرکت جواهرسازی خودش بود و پذیرایی، غذایی در رستوران بونفیش گریل، و یک سری غذای دریایی آمریکایی بود.»
 


جوآن برانسون

در مورد مردانی شنیده اید که کار زیادی انجام می دهند تا به دختری که می خواهند برسند، داستان چگونگی ازدواج ریچارد برانسون با جوآن بامزه است. طبق پست های وبلاگ نوشته شده توسط برانسون، این میلیاردر، در توری در سال 1978 در جزیره نکر، جزیره ای که در نهایت آن را خرید -  با همسرش آشنا شد. «من آن هفته دو بار عاشق شدم – یک بار زمانی که هلی کوپتر ما بالای آب های فیروزه ای و سواحل شن های سفید جزیره نکر پرواز می کرد (عاشق جزیره شدم) و بار دیگر زمانی که لبخند دختری زیبا در کنار خودم در این سفر را دیدم. در کل ما اطراف جزیره گشتی زدیم و در مورد تبدیل این مکان برای نوازندگان، رویا پردازی کردیم.»
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

هزینه خرید این جزیره، 6 میلیون دلار گزارش شد. با این که ریچارد دارای ثروتی در حدود 5.1 میلیارد دلار در سال 2017 بود، اما آن زمان نمی توانست هزینه خرید این جزیره را تهیه کند. در ادامه داستان، او برای کم کردن قیمت تا 180000 دلار سال بعد با این شرط مذاکره کرد که آن را تبدیل به مکانی برای رفت و آمد کند. او و جوآن پیوند خود را 11 سال بعد در سال 1989 در این جزیره جشن گرفتند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.