// ۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۹

پزشکان روسیه اخیرا مورد عجیب زنی را گزارش داده اند که هرچند روز یکبار برجستگی‌ هایی در صورتش حرکت می‌کند. آن‌ها متوجه شدند که زیر پوست او یک کرم انگل زنده حرکت می‌کند. این زن ناشناس اولین بار متوجه یک برآمدگی کوچکی در چشم چپش شد، اما زیاد به آن توجه نکرد تا پنج روز بعد که ناپدید شد و جای خود را به سه برآمدگی بزرگتر بالای چشمش داد. ده روز بعد آن‌ها هم ناپدید شدند، ولی لب بالایش ورم کرد. او که از این علائم ترسیده بود به پزشک مراجعه کرد و فهمید یک کرم انگلی زیر پوستش زندگی می‌کند.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

پزشکان موفق شدند کرم را با پنس خارج کنند. شاید عجیب به نظر برسد، اما تنها در اروپا ۳۵۰۰ مورد مشابه بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۲۰۱۶ گزارش شده که بیشتر آن‌ها در سال‌های اخیر بوده است.

اما این کرم چطور به زیر پوست زن رفته است؟ همه چیز با نیش یک پشه معمولی شروع شد. این حشره مزاحم لارو انگل را از سگ‌ ها و سایر گوشتخواران برداشته و وارد جریان خون انسان می‌کند. این انگل رشد کرده و در نهایت شروع به حرکت زیر پوست می‌کند.



در بیشتر موارد تنها یک انگل وارد خون ما‌ می‌شود، اما در مورادی هم بیش از یک کرم زیر پوست قربانی کشف شده اند. ترسناک‌ تر از همه اینکه اگر درمان به درستی صورت نگیرد تا دوسال زیر پوست ما می‌ماند. اما خوشبختانه این کرم‌ها نمی‌توانند درون بدن ما تولیدمثل کند. تحقیقات نشان می‌دهد کرم‌ های ماده تا ۱۶ سانتیمتر و کرم‌ های نر تا ۷.۵ سانتیمتر رشد می‌کنند. آن‌ ها می‌توانند در تمام بدن حرکت کنند، اما در نیمی از موارد ثبت شده در روسیه از سال ۱۹۹۷ صورت را ترجیح می‌دهند.

برترین ها : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. دنیای کامپیوتر ... | ۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۹ | لینک
    خیلی وحشتناکه😟😟😟
    • | ۷ تیر ۹۷، ۱۲:۳۵
      سپاس از حضورتان