// ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۶
راه حل ژاپنی ها برای رهایی از گربه های مزاحم

راه حل ژاپنی ها برای رهایی از گربه های مزاحم

راه حل ژاپنی ها برای رهایی از گربه های مزاحممسئولین ژاپنی وجود این تعداد از گربه ها را خطرناک می دانند، به همین دلیل از روش های مختلفی استفاده کرده اند، که البته آنچنان که باید نتیجه بخش نبوده است، به همین دلیل مردم ژاپن به صورت خودجوش مجموعه ایده هایی را برای رهایی از شر گربه های ولگرد اندیشیده اند تا حرکت گربه ها و عبور و مرور آنها را با مشکل مواجه کنند.

ممکن است برخی از مردم که به ژاپن سفر کرده باشند، بطری های آب را که در مقابل برخی از خانه های مردم این کشور گذاشته شده را دیده باشند. البته نه در همه ی خانه ها بلکه در برخی از آنها.
 
راه حل جالب ژاپنی ها برای گربه های مزاحم 
 
دلیل این موضوع به تعداد زیاد گربه ها در ژاپن بازمی گردد. گربه ها در حجم گسترده ای در برخی مناطق ژاپن به چشم می خورند، شاید درباره ی جزیره ی گربه ها در ژاپن هم شنیده باشید. چنین چیزی در شهرهای بزرگ ژاپن مثل توکیو و اوساکا و حتی مناطق دور افتاده ی آن هم وجود دارد.
 
راه حل جالب ژاپنی ها برای گربه های مزاحم 
 
مسئولین ژاپنی وجود این تعداد از گربه ها را خطرناک می دانند، به همین دلیل از روش های مختلفی استفاده کرده اند، که البته آنچنان که باید نتیجه بخش نبوده است، به همین دلیل مردم ژاپن به صورت خودجوش مجموعه ایده هایی را برای رهایی از شر گربه های ولگرد اندیشیده اند تا حرکت گربه ها و عبور و مرور آنها را با مشکل مواجه کنند.
 
راه حل جالب ژاپنی ها برای گربه های مزاحم
 
با وجود اینکه گربه ها حیوانات دوست داشتنی هستند اما می توانند باعث نگرانی و منبع آلودگی باشند. به همین دلیل ژاپنی ها در مقابل خانه های خود بطری های آب قرار می دهند، زیرا بر این باورند که گربه ها اگر بطری های آب را ببینند در آن محدوده ادرار نمی کنند و باعث آلودگی نمی شوند؛ زیرا انعکاس بطری ها دید گربه ها را به ویژه در شب دچار اختلال می کند و نوعی احساس ناامنی به آنها می دهد. هر چند خیلی از ژاپنی ها این ایده را سودبخش برمی شمرند، بسیاری نیز آن را بی فایده می دانند، زیرا گربه ها با چنین راه حلی زود خو می گیرند و پس از این که ترسشان از بطری های آب ریخت دوباره برمی گردند و جلوی در خانه می نشینند.
 
 راه حل جالب ژاپنی ها برای گربه های مزاحم
 
 
 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. Va hid | ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۸ | لینک
    خوب بود!!یعنی واقعا موثره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    • | ۱۹ شهریور ۹۶، ۱۹:۰۳
      نمیدونم