// ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۴۷

بازاری در چین وجود دارد که مادرها تصاویری از فرزندشان به همراه مشخصاتش به دیوار می‌چسبانند تا سوژه‌ای برای ازدواج فرزندشان پیدا شود!

این مکان به "بازارهمسریابی" هم معروف شده است و جالب اینجاست که تا به حال زوج های بسیاری به همین صورت با هم ملاقات کرده و زندگی تشکیل داده اند. والدین چینی اعتقاد دارند فرزندانشان بیش از حد سرگرم کار هستند و زمان برای یافتن بهترین همسر ندارند. 

همسریابی یکی از مشکلاتی استکه در تمام دنیا دیده می شود. در کشورهایی که جمعیت آن ها بسیار زیاد است این مشکل بیش از دیگر نقاط دنیا دیده می شود. یکی از این کشورها که جمعیت آن همیشه رکوردشکن بوده است "چین" نام دارد!

چینی ها برای حل مشکلات همسریابی حرکتی عجیب انجام داده اند. در این روش جدید والدینی که فرزندان دم بخت دارند آگهی هایی را تنظیم کرده و به یکی از پارک های بزرگ شانگهای می روند تا مراسم همسریابی با آگهی را انجام دهند.

 

در این کاغذ که بعضا به اندازه A4نیز می رسد توضیحاتی راجع به شخصیت و امکانات نوشته شده و روی این بند در معرض دید عموم قرار داده می شود.

افراد مجرد و حتی پدر و مادرانی که برای فرزندان خود به دنبال همسر هستند این آگهیها را نگاه می کنند و از میان آنها بهترینشان را برمی گزینند.

در یکی از این آگهی ها که متعلق به یک آقای مجرد است اینگونه نوشته شده:

"مرد مسئول با درآمد ثابت" و یا در آگهی دیگر نوشته شده بود "صاحب یک آپارتمان و یک خودرو"

زنان نیز به دنبال شوهرهائی با شغل ثابت و حداقل مدرک لیسانس هستند.

بسیاری از افراد هر هفته به این آگهی ها سر می زنند تا بلکه مورد دلخواه خود را پیدا کرده و تشکیل خانواده دهند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.