// ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۴

به گمانم هرکس در زندگیش باید یک نفر را داشته باشد
جنسیتش مهم نیست …
یک دوست  ...
یک رفیق …
یک همدم
یک نفر که تو را بهتر از خودت بشناسد و حالت را بفهمد
یک نفر که بتوانی تلفن را برداری بگویی حالم بد است
و او بدون هیچ سوالی کار و زندگیش را تعطیل کند تا به تو برسد…
آخر خوشبختیست یک نفر در زندگیت باشد…

.


.

دلم که برایت تنگ میشود میگیرد…فریادمیکشد..میتپدو باز تنگ میشود

دلم که تنگ میشود دلم میخواهد یه دل سیر نگاهت کنم یک بغض سنگین گریه کنم

یک چشم پر اشک بریزم،به اندازه ی یک قهر وآشتی در آغوشت بگیرم

ویک عمر بگویم دوستت دارم…….

.

.

.

.


.

گاهی دلم
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﻭﺭﻫﺎﯼ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﻡ
تنگ می شود
ﮔﺎﻫﯽ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﯼ
قلبم میگیرد…
گاهی آرزو میکنم
ای کاش دلی نبود تا تنگ شود
تا خسته شود تا بشکند … تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،
ده‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که در دلم هست،
فقط دو کلمه است،
دوستت دارم…

.


.

آدمـای دلتــــــــــنگ
وقتی خیلی بهشون خوش میگذره و میخندند
یهو سرشونو برمیگردونند اونوری
یکم ثابت میشن
یواش یواش چشاشــــــون پر از اشـــــــک میشه

.


.

سردش بود…
دلم را برایش سوزاندم…!
گرمش که شد،
با خاکسترش نوشت:
.
.
” خداحافظ “

.


.

ﺗﻨﻬﺎﺋﯽ ﺁﺩﻣﯽ ﺭﺍ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﮑﻨﺪ …
ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺴﺎﺯﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺒﻮﺩﯼ، ﮔﺎﻩ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻣﺜﻞ ﺳﻨﮓ …
ﮔﺎﻩ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺣﺴﺎﺱ ﻣﺜﻞ ﺷﯿﺸﻪ …
ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ….
ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ،…
ﻻﻡ ﺗﺎ ﮐﺎﻡ ﺩﻫﺎﻧﺖ ﺑﺎﺯﻧﻤﯿﺸﻮﺩ…. !
ﻏﺬﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺳﺮﺩ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ……
ﻧﻬﺎﺭ ﻫﺎ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ…..
ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺷﺎﻡ !
ﺳﺎﻋﺘﻬﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺁﻫﻨﮓ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺁﻫﻨﮓ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﯼ …!

ﺷﺒﻬﺎ ﻋﻼﻣﺖ ﺳﻮﺍﻟﻬﺎﯼ ﻓﮑﺮﺕ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻤﺮﯼ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﺩ… !
ﺗﻨﻬﺎﺋﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺩﻣﯽ ﻣﯿﺴﺎﺯﺩ….
ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺷﺒﯿﻪ ﺁﺩﻡ ﻧﯿﺴﺖ …

.


.

آهای کافه چی!!
از ما که گذشت…
اما هر که تنها آمد اینجا ،
نپرس چه میل داری؟!
تلخ ترین قهوه ی دنیا را برایش بریز!
آدمهای تنها…
مِزاج شان به تلخی ها عادت دارد . . .!

.


.

خدای من
حکمت قدمهایی را که برایم بر میداری آشکار کن
تا درهایی که برویم میگشایی ندانسته نبندم….
ودر هایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم….

.


.

ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﻣﯽ ﺁﯾﻢ ﻭ ﺍﯾﻨﺠﺎ ….
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ …!
ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺨﻮﺍﻧﻰ
ﺍﻣﺎ ﺣﯿﻒ !
ﻫﻤﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﻣﺮﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪ و کپی میکنند
ﻭ ﯾﺎﺩ ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻨﺪ !

.


.

سنگــــــدل ترین آدم روی زمین هم که باشی
یک لحظـه…..
یک آن……
یاد کسی روی قفســـه سینـــه ت سنگینی میکنه
اونوقت بی اختیار نفس عمیقی میکشی
تا سنکــوب نکنی…

.


.

ﻗﺼﺪﻡ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﺑﻮﺩ ..
ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﺕ …
ﻧﻪ ﭼﺸﻢ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺕ …
ﻗﺼﺪﻡ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺑﻮﺩ …
ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ …
ﻧﻪ ﺑﺎ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ …
ﻗﺼﺪﻡ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺑﻮﺩ …
ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺖ …
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺖ

.


.

کسی را دوست بدار که “دوستت دارد”, حتی اگر غلام درگاهت باشد؛
و دست بکش از دوست داشتن کسی که “دوستت ندارد”, حتی اگر سلطان قلبت باشد…
فراموش نکن که “زمان” آدم وفادار رو مشخص می کنه نه “زبان”….
دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست، اما برای ماهی زندگیست…

برای کسی که دوستت دارد “زندگی” باش

.


.

ﻟـﺞ ﻣﯿﮑﻨﻢ …
ﺑﺪﺍﺧﻼﻕ ﻣﯿـــﺸﻢ!
ﻧﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ،
ﻧﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺸﻨﻮﻡ،
ﻧﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﮕﻢ!
ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ،
ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﺑـــــــــــــــﺎﯾــــــــــﺪ
ﺑﻪ ﮐﺎﻡِ ﻣﻦ ﺗﻠﺦ ﺑﺸــﻪ ..!

.


.

اى کاش به عقب بر مى گشتم….
گاهی فرار میکنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن اهنگی که خیلی دوستش دارم…!

.


.

خسته ام!
همه میگویند کوه کندى ؟
ولى…
هیچکس نمیداند دل کندم….
ازکسى که همه کسم بود…!

.


.

کاش میشد برای ساعتی مرد
آنوقت است ک میفهمی چه کسی
در نبودنت دق میکند و
چه کسی ذوق میکند
دلم ساعتی مردن میخواهد

.


.

دوست داشتنت
بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ،
همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد
مثل باران مرا بی واسطه
دوست داشته باشی . . .

.


.

نه هوا سرد نیست…
سرمای کلامت دیوانه ام میکند…
بی رحــــم! شوق نگاهم را ندیدی؟
تمام من به شوق دیدنت پر میکشید…
ولی همان نگاه بی تفاوتت
برای زمین گیر شدنم کافی بـــــــــــــود

.


.

همه جا هستی …

در نوشته هایم
در خیالم
در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است…..

.


.

این روزها یک تلنگر کوچیک
یه بی تو جهی ساده …
کافیه تا بشینم ساعتها به حال خودم گریه کنم
دلخوشی هام کم شدن و دغدغه هام زیاد  !!!

.


.

چه خوبه که تو هستی  …!!!

به خدا تلخی تلخ,تلخ تر از هر قهوه تلخی,تلخ تر از هر نگاه سردی…

اما
اما من تلخ بودن هایت را,نبودن هایت را مثل همان قهوه تلخی که نمی دانم دوست دارم یا نه…؟

.


.

دوست می دارم…

به آنهائى که دوستشان دارید بی بهانه بگوئید :”دوستت دارم.”
بگوئید: در این دنیای شلوغ سنجاقشان
کرده اید به دلتان
بگوئید: گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاهتر از عمر شکوفه هاست.
بگوئید: بودن ها را قدر بدانیم، نبودن ها همین نزدیکى است…!

.


.

آهای کافه چی!!
از ما که گذشت…
اما هر که تنها آمد اینجا ،
نپرس چه میل داری؟!
تلخ ترین قهوه ی دنیا را برایش بریز!
آدمهای تنها…
مِزاج شان به تلخی ها عادت دارد . . .!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.