// ۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۹:۲۸

جریان پرشتاب صنعت خودرو هر گونه رکود و خاموشی را کنار می‌زند و همچون جنگلی است که قوانین ضعیف و قوی کاملا بر آن احاطه دارد ازینرو بدون تولید فکر و ایده و طرح جدید نمی‌توان به ادامه مسیر امیدوار بود. در واقع اگر خودروهای جدید و زیبایی با حداکثر کارایی خلق نکنیم، حتما در این بازار شکست می‌خوریم. برای سال 2018 که تا رسیدن آن تنها چند ماه باقی مانده نیز این روال ادامه دارد و خودروسازان محصولات مختلفی را برای معرفی در دست بررسی و آزمایش دارند.

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

به گزارش فرادید، موتور1 وب‌سایت مشهور خودرویی در یک جمع‌بندی کلی 39 خودروی برجسته‌ای که سال 2018 می‌توانند بخش‌های مختلف بازار را تکان دهند معرفی نموده که ما در 4 قیمت مختلف آنها را برای شما ترجمه کرده‌ایم. همه برندها برای سال آتی برنامه‌های خاص خود را دارند اما بنتلی، آئودی، تویوتا و ب.ام.و با دست پر این سال را آغاز می‌کنند.

آستون مارتین دی‌بی‌ایکس

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

اس‌یو‌وی (شاسی‌بلند) اسپورت شرکت انگلیسی آستون مارتین بی‌شک یکی از مهمترین خودروهایی است که در سال 2018 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود و احتمالا بتواند پس از چند شکست پیاپی، نخستین خودروی موفق و پرفروش آستون در تیراژ بالای 5 هزار دستگاه باشد. البته این به شرطی است که قیمت خودرو کمتر از 200 هزار دلار تعیین شود. موتورهای هشت و 12 سیلندر در کنار استفاده از سامانه هیبریدی به خریداران دی‌بی‌ایکس این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای سریع و لذتبخش از سواری با یک هیولای چهار درب زیبا را تجربه کنند.

آئودی ای6 اوانت

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

استیشن‌واگن محبوب ارباب حلقه‌ها (لقب برند آئودی) می‌تواند این برند را به حاکم مطلق این بخش از بازار تبدیل کند چرا که علاوه بر افزایش سطح کارایی موتور و نیز گنجایش بالای ای 6 آوانت، ظاهر زیبای خودرو در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. این خودرو که همواره در زمره بادوام‌ترین استیشن‌های اروپایی بوده قرار است تا میانه 2018 راهی بازار شود.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

کوپه عضلانی، بزرگ و فوق لوکس انگلیسی در نسل جدید خود بهتر از هر زمان دیگری قادر است رقبا را به چالش بکشد. طراحان بنتلی با الهام از کانسپت‌های قبلی همین شرکت پوزه، چراغ‌ها و سپر جلو را در کنار فرم بخش عقب خودرو دگرگون نمودهو به زیباترین شکل ممکن بازطراحی کرده‌اند. کانیننتال همچنین با کمک موتورهای ارتقایافته که یک گونه 12 سیلندر 6لیتری به قدرت 626 اسب بخار است، قادر خواهد بود عملکرد بالاتری را در بخش فنی ارائه کند.

ب.ام.و سری3

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

نسل جدید سدان کامپکت شرکت آلمانی ب.ام.و تنها خودرویی در این لیست 39 گانه است که احتمالا ما به زودی آن را در ایران خواهیم دید. زبان طراحی جدید ب.ام.و که بخشی از آن حاصل خلاقیت یک جوان ایرانی به نام نادر فقیه‌زاده است، در سری 3 جدید حلول کرده و این محصول بیش از هر زمانی هوشمند، سبز و آئرودینامیک شده است. گفته می‌شود ب.ام.و یک گونه تمام الکتریکی از سری3 را نیز در سال 2019 رونمایی می‌کند اما مدل پایه بنزینی را تا اوایل 2018 روانه بازار خواهد کرد.

شورولت کوروت 2019

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

نسل فعلی سوپراسپورت ارزان‌قیمت شورولت خودرویی هیجان‌انگیز و جذاب است اما قرار شده تا در انتهای سال 2018 نسل هشتم کوروت با طراحی ظاهری و فنی جدید روانه بازار شود. این کوپه آمریکایی دو نفره گویا اصلاحات بسیاری به خود دیده و پس از رونمایی در نمایشگاه‌ خودروی دیترویت، احتمالا اوایل سال 2019 به مشتریان تحویل می‌گردد. گفته می‌شود کوروت علاوه بر دو نوع موتور بنزینی از یک پیشرانه هیبریدی هم سود خواهد برد.

کریسلر پورتال

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

مینی‌ون کوچک کریسلر که به آخرین تکنولوژی‌های روز جهان مجهز است، قبلا در نمایشگاه محصولات الکتریکی آمریکا 2017 رونمایی شد و حالا گویا قرار است تا اواسط سال 2018 به صورت جدیدی درآمده و نسخه تولید انبوه آن به بازار آید. قطع و یقین این محصول جادار اولین تلاش گروه فیات کریسلر برای تولید اتومبیل‌های سبز به شکلی جدی خواهد بود. در عین پورتال به لطف تکنولوژی تشخیص چهره، محصولی بسیار ایمن در برابر سرقت خواهد بود.

فورد فوکوس فیس‌لیفت

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

نسخه تازه و فیس‌لیفت فوکوس هم‌اینک آماده رونمایی است و گفته می‌شئد در نمایشگاه دیترویت رونمایی و پس از آن روانه بازار می‌شود. دومین هاچ‌بک پرفروش جهان در مدل 2018 سعی کرده هم در فضای داخلی خودروی بهتری نسبت به قبل باشد و هم در بحث فنی روزآمد شود. موتور اکوبوست و برجسته فوکوس نیز با اندکی اصلاح، باز هم مکانیسم بالاتری را ارائه می‌کند تا به این ترتیب فوکوس همچنان در مقام جدی‌ترین رقیب فولکس‌واگن گلف باقی بماند.

هیوندای ولوستر 2019

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

کوپه سه درب هیوندای که در سل اول با فرم بدنه نامتعارف خود توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند در نسل جدیدش قرار است کاستی‌های نسل قبل اعم از میزان پایین سرگرم‌کنندگی یا هندلینگ ضعیف را جبران کند ازینرو هیوندای احتمالا اقدامی انقلابی در مورد ولوستر خواهد کرد و این محصول استراتژیک را با تغییراتی بنیادین در میانه سال 2018 روانه بازار می‌کند. گفته می‌شود این خودرو در نسل جدید از موتور توربوی 2 لیتری و 275 اسبی هیوندای آی30ان بهره می‌برد.

جیپ رانگلر پیک‌آپ

سورپرایزهای جنجالی خودروسازان

نسل نوین وانت‌های شرکت جیپ قرار است از یک ظاهر خشن و سیستم فنی قدرتمند مدل رانگلر استفاده کنند. در واقع آنچه مشخص است، جیپ می‌خواهد با تولید رانگلر پیک‌آپ به رقابت با محصولات برجسته بازار اعم از فورد اف 150 و تویوتا تاکوما بپردازد. فعلا اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌های فنی این مدل منتشر نشده اما گویا رانگلر پیک‌آپ علاوه بر موتورهای دیزلی و بنزینی از یک موتور هیبریدی نیز استفاده خواهد کرد

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.