// ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۵۹

در حالی که شرکت اچ تی سی در وضعیت بسیار سختی به سر می‌برد، شرکت گوگل برای کمک به این شرکت اعلام آمادگی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت اچ تی سی یکی از شرکت هایی است که سالهای گذشته فعالیت بسیار قدرتمندی در عرصه گوشی‌های هوشمند داشت و تقریبا روندی صعودی را طی می‌کرد، اما طی یکی دو سال اخیر دچار شکست‌های بزرگی شده است که این شرکت را تا مرز انحلال پیش برده است.

این شرکت در سال 2017 گوشی هوشمند U11 را عرضه کرد و امید داشت تبلیغات گسترده برای این گوشی موفقیت آمیز باشد و فروش بالای این گوشی، شرکت HTC را از انحلال نجات دهد. اما گوشی U11 نیز فروش خوبی نداشت و شرکت HTC همچنان وضعیت سختی را طی می‌کند.

گفتنی است؛ شرکت گوگل اخیرا به کمک شرکت HTC رفته است و با ارائه دو پیشنهاد قصد دارد که به حیات این شرکت کمک کند؛ یکی اینکه شریک استراتژیک HTC شود و دوم اینکه بخش ساخت گوشی‌های هوشمند این شرکت را خریداری کند.

هرچند شرکت گوگل از همکاری با HTC در ساخت دو گوشی پیکسل و پیکسل 2 راضی نبود، به هر حال قصد دارد از طریق کمک به شرکت در معرض انحلال HTC سودی عاید خود کند.

 
  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.