// ۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۹:۰۶

هر روز به تعداد استودیوهای اختصاصی تولید خودرو که محصولاتی خاص و متمایز تولید می‌کنند اضافه می‌شود و این بین ممکن است یک نفر بخواهد سوپراسپورتی عجیب با ظاهری شبیه به سفینه‌های فضایی دو نفره تولید کند که هدف از آن تنها غافلگیری باقی برندها و محصولات هم‌رده است و البته فضای اتاق آن همانند یک آکواریوم ماهی طراحی شده است که از بالا درون محفظه قابل رویت است. فرانگیونتو اسفان (Frangivento Asfanè) دقیقا چنین خودرویی است و تنها هدف از تولیدش، غافلگیری علاقمندان به خودرو است.

سوپراسپورت یا آکواریوم؛ مسئله این است

به گزارش فرادید، این خودرو که با ظاهری شبیه به محصولات لامبورگینی، از فرم انتزاعی و ذهنی، و البته نامتعارف بهره می‌برد به لطف یک پیشرانه بنزینی 10 سیلندر و موتورهای الکتریکی، 900 اسب بخار قدرت و بیش از 1200 نیوتن‌متر گشتاور داشته و با طول بدنه‌ای بالغ بر 4.60 متر که تنها 1.15متر ارتفاع دارد، قادر است تا در زمانی کمتر از 2.6ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و ضمن دستیابی به رکورد 0 تا 200 کیلومتر 7.8 ثانیه، تا بیش از 305کیلومتر در ساعت نیز سرعت بگیرد. تمامی بخش‌های فنی و تکنولوژی‌های ارتباطی به کاررفته در این خودرو از جمله موتور الکتریکی، توسط مهندسین ایتالیایی انجام گرفته و توسعه یافته است. گفته می‌شود دامنه حرکتی این سوپراسپورت ایتالیایی که قیمتی 2.5 میلیون یورویی دارد حدود 500 کیلومتر است.

سوپراسپورت یا آکواریوم؛ مسئله این است 
فرانگیونتو که ابعاد بزرگی داشته و حدود دو متر عرض دارد، محصول یک استودیو طراحی ایتالیایی است و چندی پیش در نمایشگاه جواهرات و ساعت موناکو به نمایش گذاشته شد. گفته شده سوپراسپورت فرانگیونتو اسفان که از بدنه‌ای سبک‌وزن و آلومینیومی برخوردار است، به زودی به صورت رسمی در تورین ایتالیا رونمایی ‌می‌شود. آسفان گرچه خودروی به شدت جذابی است اما همچنان جالب‌ترین نکته در مورد آن آکواریومی است که پشت صندلی‌های عقب خودرو تعبیه شده و مملو از ماهیان کمیاب دریایی است!
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.