// ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۳
چگونه رنگ های تابستانی را ست کنیم؟ [قسمتاول] / مد و رنگ

چگونه رنگ های تابستانی را ست کنیم؟ [قسمت اول] / مد و رنگ

در فصل تابستان باید به فکر لباس‌هایی باشیم که نه تنها استایلی شیک به ما می‌بخشند بلکه به رنگ‌هایی هستند که در گرمای تابستان حس خنکی به ما القا می‌کنند. در این مطلب رنگ‌های تابستانی را به شما معرفی کرده و با نحوه‌ی ست کردن آن‌ها آشنا خواهیم شد.

چگونه رنگ های تابستانی را ست کنیم؟ [قسمت دوم] / مد و رنگ

رنگ اولین چیزی است که افراد هنگام دیدن شما به آن توجه می‌کنند و می‌تواند به سرعت، اثری طولانی‌مدت روی فرد مقابل بگذارد. رنگ‌هایی که برای مد و در استایل لباس پوشیدن خود انتخاب می‌کنید، درواقع تصویری است از آنچه می‌خواهید باشید و احساسی که در مورد خود دارید. به علاوه، انتخاب صحیح رنگ روی مواردی از جمله اندام، ظاهر و شخصیت نیز تاثیر می‌گذارد. در سری مقالات مد و رنگ در بنیتا درباره‌ی اهمیت رنگ در مد و چگونگی انتخاب صحیح رنگ برای لباس، رنگ‌های سال و ... می‌خوانیم. یک دنیای رنگی، دنیایی پر از معناست.اکنون که در فصل تابستان به سر می‌بریم رنگ‌های پرطرفدار تابستان و نحوه‌ی ست کردن این رنگ‌ها را برای شما خواهیم گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ صورتی

رنگ های تابستانه

انواع رنگ صورتی را می‌توانید در تابستان استفاده کنید؛ از صورتی کم‌رنگ و پاستلی تا صورتی پررنگ و سرخابی. بهتر است رنگ صورتی را در ترکیب با رنگ‌های تابستانی دیگر استفاده کنید تا اینکه در تمام لباس‌ها و اکسسوری‌های خود از انواع رنگ صورتی استفاده کنید. در قسمت اول این مطلب چند رنگ تابستانی را به شما معرفی کردیم. رنگ صورتی را می‌توانید در غالب لباس‌های خود به کار ببرید یا ممکن است ترجیح دهید از رنگ‌های دیگری به عنوان غالب استفاده کرده و رنگ صورتی را برای اکسسوری یا حتی هایلایت موهایتان به کار ببرید. رنگ‌هایی که می‌توانید با رنگ صورتی ست کنید عبارتند از آبی، سفید و سبزآبی.

ست کردن رنگ ها

سفید رنگی‌ است که می‌تواند در تمام فصول و با هر ترندی استفاده شود. رنگ سفید یکی از بهترین رنگ‌ها برای تابستان است مخصوصا برای افرادی که به استایل مینیمال علاقه دارند و می‌توانند در عین سادگی با رنگ سفید زیباترین ترکیب‌ها را با رنگ‌های خاکستری، آبی و مشکی به وجود بیاورند. می‌توان گفت تمام رنگ‌هایی که تا کنون نام بردیم با رنگ سفید به راحتی ست شده و استایل زیبایی در تابستان به شما می بخشند مخصوصا در ترکیب با رنگ نقره‌ای استایلی خاص تر به وجود می‌آورد.

 

رنگ زرد

ست کردن رنگ ها

از دیگر رنگ‌هایی که برای تابستان به شما پیشنهاد می‌کنیم رنگ زرد است. از نظر زیبایی شناسی و هم‌نشینی رنگ‌ها، رنگ زرد ترکیب زیبایی با رنگ بنفش و آبی پیدا می‌کند. اما قرار گرفتن رنگ زرد در کنار آبی حال و هوای تابستانه‌تر و خنک‌تری ایجاد می‌کند. از دیگر رنگ‌هایی که می‌توانید با رنگ زرد ست کنید می‌توان از نارنجی، گل‌بهی و قرمز نام برد. اگر از رنگ لیمویی استفاده می‌کنید سعی کنید به جای رنگ‌های شارپ و پررنگ از رنگ‌های پاستلی و کم‌رنگ برای ست کردن آن‌ها با لیمویی استفاده کنید.

 

رنگ مشکی

ست کردن رنگ ها

بله مشکی هم رنگی مناسبی برای تابستان است. شاید باورش کمی سخت باشد اما برخلاف آنچه تاکنون شنیده‌ایم و باور داشتیم مشکی هم رنگی مناسب برای تابستان است و در ترکیب با رنگ‌های دیگر می‌تواند استایلی زیبا به وجود بیاورد. در مطلب بعدی از این سری مطالب مد و رنگ برای شما خواهیم گفت که چرا مشکی هم جزو رنگ‌های تابستانی به شمار می‌رود.

منبع:بنیتا

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.