// ۱۸ آبان ۹۸ ، ۰۸:۳۷

به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : تعبیر خواب احمق در خوابتان به اختلافی میان عقیده و امکان خسارت­هایی در آینده نزدیکتان باشد. اگر خودتان را احمق بیابید، تعبیراین است که شما توسط کسانی که از نزدیکانتان به حساب می­‌آیند تمسخر شده و مردود شمرده خواهید شد چرا که ایده­‌هایی غیرعادی که اخیراً داشته‌­اید، یا بخاطر تاثیر بدی که نقشه­‌های شما بر دیگران گذاشته است.

اگر خواب کودکانی احمق را ببینید، تعبیرش رویارویی شما با برخی تغییرات است که شما را از شادمانی دور می­کند و موجب رنجش­تان خواهد شد.

شاید در رویاهایتان تجربه کرده باشید…

همچنینین بخوانید:

پاسخ معما

فال مد

  • یک احمق ببینید.

  • یک احمق باشید.
  • کودکانی احمق.
  • تعداد زیادی از افراد احمق.

تغییرات مثبتی رخ خواهد داد اگر…

  • خودتان احمق درون خواب نبوده باشید.

  • کودکانی احمق دیده باشید.
تعبیر خواب احمق

تعبیر خواب احمق

اگر خواب یک احمق را دیده باشید، تعبیرش این است که شاید شما ریسک­هایی کنید که احتمالاً موجب شکستتان شوند و با خسارت هایی روبرویتان سازند. این فرد احمق نماد محرومیت در رویایتان است، چرا که او فردی متفاوت نسبت به سایر افراد است، و دیگران قادر به درکش نیستند، در حالی که او نیز دیگران را درک نمی­کند. این مورد، نمادی قدرتمند است که باید به شرایطی مشابه در زندگی­تان اشاره داشته باشد.

یک احمق در خوابتان همچنین میتواند به زندگی بدون دغدغه­ای اشاره کند، و به سخت نگرفتن. شما میتوانستید درباره یک تحمق خواب ببینید اگر در شرایطی هستید که فکر می­کنید خواسته­های زیادی از شما دارند. آن احمق در یک رویا، می­تواند شانسی غیرمنتظره را پیش­بینی نماید.

اگر خواب ببینید که خودتان احمقید، تعبیر این خواب راحت نبودن شما به دلیل وجود مخالفت هاست. خوابی درباره احمق­ها شاید نشان از جدل­ها و خسارت­هایی در آینده داشته باشد. دیدن خواب تعداد زیادی از احمق­ها، می­تواند نشان دهنده­ی امکان شکستی کوچک در نقشه هایتان باشد. که احتمالاً منجر به تحقیر و افسردگی شما شود.

احساساتی که شاید حین دیدن خواب یک احمق تجربه کنید.

لطفا نظر خودتون رو راجب این مطلب با ما در میان بگذارید

منبع : نیمروز

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.