// ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۴:۵۵

راه های زیادی برای نشان دادن عشق و علاقه در یک رابطه عاشقانه وجود دارد از حمله خریدن هدیه یا سفرهای خاص و بسیاری روش های دیگر. اما از دیرباز استفاده از خالکوبی یکی از روش های متداول و مورد توجه در این حوزه بوده است. در ادامه این مطلب می خواهیم سلبریتی هایی را به شما معرفی کنیم که دستکم یک اشتراک مشهود دارند و آن هم این که با خالکوبی کردن روی بدنشان عشق خود را به طرف مقابلشان نشان داده اند. بسیاری از آن ها از این کار خود پشیمان شده و بعد از جدایی از عشق سابقشان سعی کرده اند این خالکوبی ها را از بین ببرند یا دستکم بپوشانند. برای آشنایی با این سلبریتی ها  و اطلاعاتی در مورد خالکوبی هایشان با ادامه مطلب همراه باشید.

۱۵- مگان فاکس و برایان آستین گرین


این دو مدت های مدیدی است که رابطه ای پر فراز و نشیب با آشتی ها و جدایی های متوالی را تجربه می کنند. اما به نظر می رسد که با بدنیا آمدن پسر سومشان به نام جورنی در ۴ آگوست ۲۰۱۶ دیگر رابطه ی آن ها مستحکم شده است. مگان فاکس و برایان آستین گرین در سال ۲۰۱۰ بعد از شش سال رابطه که از سال ۲۰۰۴ آغاز شده بود با هم ازدواج کردند. در طول دوران اوج عشقشان، این دو اسم یکدیگر را روی بدن خود خالکوبی کرده بودند. مگان اسم همسرش را روی پهلوی خود و گرین نیز اسم مگان را در قسمت سینه و روی قلب خود خالکوبی کرده بود. اگر چه این دو همواره رابطه متلاطم و بی ثباتی داشته اند اما هیچ کدام دست به برداشتن خالکوبی های خود یا پوشاندن آن ها نزدند.

۱۴- جانی دپ


چه کسی می تواند خالکوبی جانی دپ را فراموش کند؟ جانی دپ در طول یکی از رابطه های مشهور و مورد توجه فراوان خود عبارت «وینونا برای همیشه» (Winona Forever) را روی بازوی راست خود خالکوبی کرده بود. او و وینونا رایدر در دهه ۹۰ به مدت ۴ سال با هم نامزد بودند و رابطه آن ها از زمان بازی در فیلم نه چندان مشهور «توپ های آتشین بزرگ!» (Great Balls of Fire!) در سال ۱۹۸۹ آغاز شد. بعد از جدایی این دو، دپ خالکوبی خود را به «وینو برای همیشه» (Wino Forever) تغییر داد.

۱۳- کالی کووکو و رایان سویتینگ


این خالکوبی دیگر قابل مشاهده نیست اما در دورانی که کالی کووکو، بازیگر سریال «تئوری یگ بنگ» (The Big Bang Theory) زندگی عاشقانه ای با رایان سویتینگ، بازیکن حرفه ای تنیس داشت، تاریخ ازدواجش یعنی ۳۱ دسامبر ۲۰۱۳ را پشت گردنش خالکوبی کرده بود. بعد از این که این دو در سپتامبر ۲۰۱۵ از هم جدا شدند او این اعداد را با یک پروانه پوشاند. او در طی مصاحبه ای با الن دجنرس در این باره گفت:” این خالکوبی آن قدر بزرگ بود که این اعداد را بپوشاند. بال های بزرگ. این تنها چیزی بود که وقتی آنجا بودم انتخاب کردم”. سویتینگ نیز مانند همسر سابق خود اسم «کالی» را به صورت شکسته روی ساعد خود خالکوبی کرده بود. حتی وی تاریخ ازدواجشان را با اعداد رومی درون یک قلب در نزدیکی مچ دستش خالکوبی کرد.

۱۲- دیوید بکهام


فقط برای این که یک بار دیگر به ویکتوریا بکهام ، عضو سابق گروه موسیقی اسپایس گرلز و همسر دیوید بکهام حسودی تان بشود، دیوید بکهام علاقه و عشق خود به همسرش را با خالکوبی روی دستش نشان داد. وی اسم همسر خود را با خط شکسته روی قسمت بالای دست راست خود و عدد ۹۹ را به عنوان نماد سال ازدواجشان در کنار آن خالکوبی کرده است. ویکتوریا نیز حروف اول اسم همسر خود را روی قسمت داخلی مچ دست چپش خالکوبی کرده است.

۱۱- جانی مک دید


بعد از بیش از یک سال نامزدی و فراز و فرودهای فراوان، جانی مک دید، خواننده گروه راک اسنو پاترول و کورتنی کاکس بار دیگر رابطه خود را به مرحله تازه ای رساندند. چند ماه بعد در سپتامبر ۲۰۱۶، مک دید تصاویری از خالکوبی تازه ای روی مچ دستش منتشر کرد که حروف اول اسم نامزدش به نظر می رسیدند. در زیر این عکس واژه «Ta-two» نوشته شده و کنار آن نیز یک قلب قرار گرفته بود.

۱۰- لیا میشل


لیا میشل به یاد همبازی و نامزد سابقش، کوری مونتیت که ناباورانه در سن ۳۰ سالگی در جولای ۲۰۱۳ درگذشت بخشی از بدن خود را خالکوبی کرد. او عدد ۶ را روی قفسه سینه خود خالکوبی نمود زیرا این عدد پشت لباس ورزشی شخصیت فین هادسون در سریال «گلی» (Glee ) بود که کوری مونتیت نقش آن را بازی کرده بود.

۹- لامار اودم و خلویی کارداشیان


این دو خیلی سریع و شدید عاشق همدیگر شدند اما بعدها یکی از بدترین و پرحاشیه ترین جدایی ها در تاریخ سلبریتی ها را تجربه کردند. لامار اودوم ستاره سابق بسکتبال ان بی ای همراه با خلویی کارداشیان تنها یک ماه بعد از ازدواجشان در ۲۴ اکتبر ۲۰۰۹ با هم خالکوبی کردند. کارداشیان حروف اول اسم همسر خود را روی دست راست خود و لامار نیز حروف اول اسم همسرش را روی هر دو دستش خالکوبی کرد. در دسامبر سال ۲۰۱۳ خلویی درخواست طلاق داد اما جدایی این دو تا دسامبر ۲۰۱۶ نهایی نشد.

۸- مارکو پرگو


در نوامبر ۲۰۱۳، پنج ماه بعد از این که مارکو پرگو و زوی سالدانا در خفا ازدواج کردند، این هنرمند ایتالیایی خالکوبی بزرگی که به نظر می رسد صورت ساندانا باشد را روی ساعد خود انجام داد. اخیراً نیز سالدانا در یک برنامه ی زنده تلویزیونی اعلام کرده که عکس همسرش را روی قسمت چپ قفسه سینه اش خالکوبی کرده است. وی در این باره چنین گفته است:” شما می خواهید که این [خالکوبی] جای بسیار خصوصی قرار داشته باشد که تنها افراد نزدیکت بتوانند ان را ببینند. من برای داشتن آن دو سال صبر کرده ام… اما در نهایت به آن دست پیدا کردم”.

۷- نیک کانون


این مجری سابق برنامه ی «America’s Got Talent» یکی از سلبریتی های این لیست است که علاقه زیادی به خالکوبی دارد. او قبل از عروسی با همسر سابقش ماریا کری در سال ۲۰۰۸ اسم او را روی پشتش خالکوبی کرد. البته او در این زمینه نیز تنها نبود و ماریا کری نیز روز قبل از عروسی عبارت «خانم کانون» (Mrs. Cannon) را روی پشت خود خالکوبی کرده بود. سه ماه بعد از جدایی، کانون خالکوبی خود را با یک صلیب بسیار بزرگ کاملاً پوشاند.

۶- راسل برند و کیتی پری


شاید عشق این دو دوام چندانی نداشت اما خالکوبی های مشابه و هماهنگشان دوام خواهد داشت. زمانی که راسل برند و کیتی پری در رابطه ای عاشقانه به سر می بردند عبارت «Anuugacchati Pravaha» که در زبان سانسکریت به معنای «با امواج همراه شو» بود را روی بدن خود خالکوبی کردند. این دو با هم ازدواج کردند اما ۱۴ ماه بعد در دسامبر ۲۰۱۱ راسل برند درخواست طلاق داد.

۵- جینا داوان تیتوم و چنینگ تیتوم


این دو یکی از جذاب ترین زوج های هالیوودی هستند و برای این که رابطه خود را شیرین تر کنند زمانی که در سال ۲۰۰۹ در بالی اندونزی دوران ماه عسل خود را سپری می کردند، خالکوبی مشترکی را انجام دادند. این دو که در فیلم «استپ آپ» (Step Up) همبازی بودند عبارت «شانه به شانه هم» (Side By Side) را روی بدنشان خالکوبی کرده اند. این خالکوبی روی پهلوی تیتوم و روی پای جینا قرار دارد.

۴- کری هارت


کری هارت خالکوبی های متعددی دارد اما یکی از آن ها به طور ویژه برای عشق همیشگی اش پینک بوده است. در سال ۲۰۰۹، این موتور سوار حرفه ای سابق در حساب توئیتری خود عکسی از خالکوبی جدیدش که تصویری از صورت همسرش روی پای خود بود را منتشر کرد. این دو در سال ۲۰۰۶ با هم ازدواج کرده و بعد از یک جدایی کوتاه مدت در سال ۲۰۰۸، سال بعد بار دیگر با هم آشتی کردند. این دو اکنون صاحب یک دختر و پسر هستند.

۳- توری اسپلینگ و دین مک درموت


علی رغم رابطه پر فراز و نشیب گذشته، توری اسپلینگ و دین مک درموت نشان داده اند که رابطه عمیقی داشته و این موضوع را در خالکوبی هایشان نشان داده اند. اسپلینگ بخشی از عبارات عاشقانه مک درموت در روز عروسیشان را هنگامی که در سال ۲۰۱۱ فرزند سومشان را در شکم داشت روی پهلوی خود خالکوبی نمود. دین نیز برای نشان دادن علاقه اش به همسر خود خالکوبی های متعددی روی بدنش انجام داده است. او عبارت «صادقانه، دیوانه وار، از ته قلب، توری» (Truly, Madly, Deeply, Tori) را روی مچ دست خود، تصویری از صورت او را روی پشت بازوی خود و اسم او را زیر ناف خود خالکوبی کرده است.

زمانی که در سال ۲۰۱۳ خبرهایی از خیانت او به رسانه ها درز کرده و وی برای بازیابی خود به بیمارستان مراجعه کرد مشخص شد که جمله ای عاشقانه از توری را روی سینه خود خالکوبی کرده است. این دو اخیراً نیز در پاریس و به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجشان یک خالکوبی مشترک جدید انجام داده اند. آن ها عبارت «Tout mon coeur, tout ma vie» که در زبان فرانسوی به معنای «تمام قلبم، تمام زندگی ام» است را روی قسمت جلو بازوی خود خالکوبی کرده اند.

۲- ایوا لونگوریا


شاید مایه شگفتی باشد که ایوا لونگوریا خالکوبی داشته باشد چه برسد به این که برای عشق دست به خالکوبی بزند. اما او پس از عروسی با همسر سابقش تونی پارکر در سال ۲۰۰۷ به خالکوبی کردن روی آورد. این بازیگر سریال های تلویزیونی تاریخ عروسی شان را روی مچ دست و شماره پیراهن ورزشی پارکر را روی پشت گردن خود خالکوبی کرد. در کمال ناباوری این دو در سال ۲۰۱۱ و بعد از یک رسوایی و خیانت پر سر و صدا از هم جدا شدند. اما لونگوریا بعدها در مصاحبه ای اعلام کرد که علی رغم خیانت همسر سابق و جدایی شان او از خالکوبی که انجام داده پشیمان نیست. وی با شوخی در این باره چنین گفته است:” از این خالکوبی خوشم می آید… اما تاریخ طلاق را نیز خالکوبی خواهم کرد تا شبیه یک سنگ قبر باشد”. اما بعدها وی این خالکوبی را به طور کلی پاک کرد.

۱-هایدی کلوم


این سوپر مدل معروف رابطه خود با همسر سابقش، سیل را در سال ۲۰۰۸ با خالکوبی اسم او روی ساعد خود در کنار ستاره هایی که نماد سالگرد ازدواجشان باشد را همیشگی کرد. در کمال ناباوری این دو در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شده و کلوم با علاقمند شدن به فردی دیگر در حال محو کردن خالکوبی قبلی خود است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.