// ۰۹ آبان ۹۶ ، ۲۳:۳۱
شکل و قیافه انسان ها در آینده و سال ۳۰۰۰ میلادی

به عقیده دانشمندان به دلیل ماشینی شدن تولید مواد غذایی و در دسترس نبودن مواد غذایی طبیعی کم کم بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن تامین نخواهد شد و بسیاری از اعضای بدن به تغییر شکل میپردازند و شکل و قیافه انسان ها در آینده شبیه میمون ها خواهد شد.

مغز انسان ها کوچک میشود

دانشمندان میگویند که مغز انسان ها در اینده بسیار کوچک خواهد شد علت آن عدم استفاده از مغز است چرا که فناوری آنقدر پیشرفت میکند که بسیاری از معادلات و کارهای روزمره توسط رایانه ها و ربات ها انجام میشود و همین امر باعث میشود که مغز فعالیتی نداشته باشد و به مرور کوچک و کوچک تر شود.

عمر انسان طولانی میشود

به گفته دانشمندان به دلیل پیشرفت علم پزشکی و ساخت داروهای مختلف برای بازسازی سلولهای بدن، طول عمرانسان ها افزایش می یابد ولی چهره ای زیبا نخواهند داشت.

روزنامه انگلیسی «سان» تصویری درباره پیش‌بینی‌ها از قیافه و ظاهر انسان در سال ۳۰۰۰ میلادی منتشر کرد که براساس آن افراد در مقایسه با انسان‌های امروزی قد بلندتر و مغز کوچک‌تری خواهند داشت.

قیافه انسان ها در سال ۳۰۰ میلادیشکل و قیافه انسان ها در آینده,قیافه انسان ها در سال 300 میلادی

قیافه انسان ها در سال ۳۰۰ میلادی

در این تصویر که درباره قیافه و ظاهر احتمالی انسان پس از هزار سال دیگر، منتشر شده است، چهره انسان پرچین و چروک و موهای سرش اندک با دست های بلند و چشم های درشت خواهد بود و حجم مغز کوچک خواهد شد.

به نوشته این روزنامه، تصویر مذکور توسط متخصصان کالبدشکافی و با هدف بررسی چهره و ظاهر انسان در آینده منتشر شده است و پیش بینی ها نشان دهنده آن است که براساس معیارهای امروزی زیبایی، انسان ها در آینده زیبا نخواهند بود!

روزنامه سان همچنین نوشت: با گذشت زمان، به علت پیشرفت در علم پزشکی و داروهای بازسازی سلول های پیر، افراد عمر طولانی تری خواهند داشت و طول متوسط آنها به دو متر و ۱۰ سانتیمتر خواهد رسید.

این گزارش حاکی از آن است که به علت پیشرفت فراوان فناوری ، عقل انسان ها در آینده کمتر خواهد شد و انسان ها به جای فکر کردن این امر را به رایانه خواهند سپرد و این امر باعث کوچک شدن مغز انسان خواهد شد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. سیّد محمّد جعاوله | ۰۹ آبان ۹۶ ، ۲۳:۳۳ | لینک
    متن خوبی بود
    ممنونم.
    • | ۹ آبان ۹۶، ۲۳:۳۶
      سپاس بابت نظرتون