// ۱۵ آذر ۹۶ ، ۲۱:۴۹

«سلنا گومز» بازیگر و خواننده آمریکایی که به تازگی دوران ریکاوری عمل پیوند کلیه را گذرانده، می گوید برای بازی در فیلم جدید «وودی آلن» خیلی تلاش کرد و خوشحال است توانسته در آن نقش داشته باشد.

فیلم جدید وودی آلن، «یک روز بارانی در نیویورک» نام دارد و خانم گومز به تازگی به مجله بیلبورد درباره تلاش اش برای بازی در این فیلم گفته است.

خواننده ۲۵ ساله آهنگ گرگها، گفت: من چند بار برای گرفتن این نقش امتحان دادم. زیرا چندان به خودم اطمینان نداشتم. آنها هم به من اعتنائی نکردند. اما ظاهراً آنها کس دیگری را پیدا نکردند.

وی افزود: بنابراین یکبار دیگر امتحان دادم و خیلی از خودم مایه گذاشتم. بنابراین احساس می کنم این نقش را خودم کسب کرده ام.

او همچنین توضیح داد از تجربه کار در این فیلم بسیار خوشحال است. او در زمانی این حرف را زد که تازه دوران نقاهت پس از جراحی برای پیوند یک کلیه پشت سر گذاشته بود.

این دختر ۲۵ ساله، بازیگر و خواننده و طراح مد آمریکایی است و خودش در تگزاس آمریکا بزرگ شده است. او تاکنون بیش از ده فیلم سینمایی بازی کرده است. از جمله فیلم های «گریز» با همراهی ایتن هاک، «تعطیلات بهاری» و «پس لرزه».

خانم گومز در این گفتگو درباره انتخاب شدن برای این فیلم وودی آلن نیز گفت: برای من تجربه بزرگی بود. باعث شد که من سبک شوم و بعد از عمل جراحیم به آن نیاز داشتم. این روزها در مورد زندگی خصوصی همه حرف می زنند. اما لحظه ای که تهیه این فیلم تمام شد، دیگر تمام شد و رفت.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.