// ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۲

از طرفی ویژگی های درونی افراد، آنها را به سمت سلفی سوق می دهد که حالا این عکس را بگیرند و در فضای مجازی منتشر کنند که نشان دهنده این است که این افراد نیازمند تایید، تمجید و «لایک» از طرف دیگران می باشند.
تحقیقات حاکی از آن است که افراد تنها و خودشیفته بیشتر از عکس های سلفی استفاده می کنند که موجب آسیب به آنها می شود.
 رابطه سلفی گرفتن و بیماری های روانی
 
سلفی همچون اعتیاد خطرناک نیست ولی می توان گفت نشانه ای از اعتماد به نفس پایین است ، چون افراد سعی به گرفتن عکس از یک زاویه خاص می کنند تا چهره آنها زیباتر بیفتد.
و از طرفی ویژگی های درونی افراد، آنها را به سمت سلفی سوق می دهد که حالا این عکس را بگیرند و در فضای مجازی منتشر کنند که نشان دهنده این است که این افراد نیازمند تایید، تمجید و «لایک» از طرف دیگران می باشند.
 
 رابطه سلفی گرفتن و بیماری های روانی
 
در واقع سلفی گرفتن یک عقده حاصل از زمان گذشته است که در آن بیشتر به بعد معنویت توجه می شده است.
ما نمی خواهیم بگوییم هر فردی که سلفی می گیرد آدم عقده ای و مشکل داری است بلکه در حال حاضر در عصر سِلفی گرایی قرار داریم اما به دلیل افراط و تفریطی بودن برخی این مسئله به یک مشکل روحی و روانی تبدیل شده است.
آدم های که خودشیفتگی دارند تمایل دارند که عکس خوب و با ویرایش های فراوان از خودشان به نمایش بگذارند ولی افرادی که مشکلات روانی در پس زمینه آنها وجود ندارد عکس های ویرایش نشده می گذارند.
این افراد مفهوم خوشبختی توضیح داده شود چون سلفی ها به نوعی فرار از دشواری هم محسوب می شود، انسان ها از وضعیت موجود خود می خواهند خارج شوند و پناه به سلفی می برند.
 
رابطه سلفی گرفتن و بیماری های روانی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.