// ۰۴ آبان ۹۸ ، ۲۰:۵۱

مجموعه پیام های پیام کوتاه روز بارانی شامل اس ام اس موسون ، پیام کوتاه بارانی ، پیام باران یا پیام باران یا پیام کوتاه بارسا یا اس ام اس ساوان یا اس ام اس بارشی یا پیام کوتاه روز بارانی یا اس ام اس بارانی برای یک روز بارانی و همچنین تبریک اس ام اس بارانی و پیام های متنی

عکس باران و پنجره
عکس باران و پنجره

می دانم دلتنگم هستی
زمانی که باران می بارد
و از پشت پنجره به قطرات باران خیره می شوی
و به یاد می آوری
آن روزهای بارانی را
در حالی که در آغوشم بودی و هر دو
قطرات باران را به تماشا نشسته بودیم
که چه عاشقانه به زمین تشنه بوسه می زدند
و ما
چقدر شاد بودیم

******

تمام شادی من آن لحظه ای ست که
تو را از پشت پنجره ی باران زده می بینم که به خانه می آیی

******

عکس پروفایل باران و پنجره
عکس پروفایل باران و پنجره و لیوان چای

ایستادن زیر باران و جمع کردن قطرات باران در کف دست
طعم خوشبختی می دهد
و ما چه آسان این زمان را
با نشستن پشت پنجره و تماشای بارش باران از دست می دهیم

******

قطرات باران نرم نرمک به پنجره ضربه می زند
این صدای زیبای طبیعت است که برای ما لالایی شیرینی سر داده است

******

متن در مورد باران و پنجره
متن در مورد باران و پنجره

باران با ما سخن می گوید
و صدای ضربه های باران به پنجره تنها زبانی است که
نیاز به ترجمه ندارد

******

گوش می سپارم به قطره های باران که برای پنجره نغمه های شادی می خوانند

******

عکس متحرک باران و پنجره
عکس متحرک باران و پنجره
و چه زیباست:

زندگی به انتظار نشستن برای تماشای رنگین کمان نیست
زندگی را در دل باران جستجو کن
زندگی یعنی مست عطر خاک باران خورده شوی
و با ترانه آهنگین قطرات باران پشت پنجره به رقص آیی

******

من، تو، پنجره، باران، عجب حادثه ی شاعرانه ای!

******

باران بارید و شادی را به من و پنجره ی غبار گرفته هدیه داد

منبع: کوکا

متن عاشقانه روزهای بارانی؛ اس ام اس و شعر احساسی مخصوص روزهای بارانی

انواع اس ام اس ها و متن های عاشقانه مخصوص روزهای بارانی، عکس نوشته های بارانی، متن عاشقانه بارانی، جملات بارانی زیبا و احساسی، خاطرات دو نفره در زیر باران، متن و اس ام اس باران و دلتنگی، همگی در سایت روزانه مطالعه نمایید. “نوش نگاهتان”

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

متن و جملات عاشقانه بارانی

در ادامه زیباترین متن های عاشقانه روزهای بارانی را می خوانید و امیدواریم که این جملات رمانتیک مورد توجه شما قرار بگیرند.

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

عکس نوشته عاشقانه بارانی

مثل باران های بی اجازه

وقت و بی وقت

درهوایم پراکنده ای

و من

بی هوا

ناگهان خیسم از تو !

استتوس های زیبا برای روز بارانی

حسن باران این است ، که تبسّم دارد

گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد

همه جا بر همه کَس می بارد

و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .

متن کوتاه زیبا برای روز های بارانی

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است

که می گویم : من تنها نیستم ، تنها منتظرم . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

عاشقانه باران

باز بـاران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم؟

نیک بنگر !

چه تفاوت دارد . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

همچون باران باشیم

رنج جدا شدن از آسمان را

در سبز کردن زندگی جبران کنیم

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

همین جا که هستی و من با توام

همین جا که از کل دنیا کمیم

تو بـارون پاییزی و کوچه ها

چه خوبه تو و چتر و من با همیم !

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای

آهسته می تراود از این غم ، ترانه ای

باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست

دارم هوای گریه ، خدایا ، بهانه ای . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

متن و جملات عاشقانه بارانی

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم:

من تنها نیستم , تنها منتظرم

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند؟

وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ‌کدام ، آواز نخواند . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

عکس پروفایل عاشقانه دو نفره بارانی

باران قشنگی به زمین می بارد

امروز هوا عطر تو را کم دارد

من غیرتیم زود به این باد بگو

از موی پریشان تو دست بردارد !

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

آه ، باز هم باران …

باران که می بارد دلت را محکم بچسب

زیر باران دل به اشاره ای می رود …

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

متن زیبا و عاشقانه بارانی

کاش وقتی آسمان بارانی است

چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم

لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

فصل باران است بارانی شویم

از درون جوشیم و طوفانی شویم

بوی خاک و بوی نمناک چمن

کیف دارد زیر باران تر شدن

در تمام قطره ها تکثیر شو

زیر باران خدا تطهیر شو . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

اس ام اس عاشقانه مخصوص روزهای بارانی

در حسرت موجم ، باران کفافم نیست

درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد
ولی باران نمیداند که من دریایی از دردم
به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

عکس های عاشقانه بارش باران

گاهی باران همه دغدغه اش باغچه نیست

گاهی از غصه تنها شدنش می بارد

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

می روم

به کجا؟

نمی دانم

حس بدی ست بی مقصدی!

کاش نه باران بند می آمد

نه خیابان به انتها می رسید

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

متن عاشقانه در مورد باران

باران قشنگی به زمین می بارد

امروز هوا عطر تو را کم دارد

من غیرتیم زود به این باد بگو

از موی پریشان تو دست بردارد !

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم

تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را

به موهایت هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

چه سنگین گذشت عصر بارانی ام
گویی نوازش نمی کرد، باران صورتم را
گریه ام، فریادم، تنها سکوتی بود
تا حرفهایم
در بستری از بغض بخوابند

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

کاش وقتی آسمان بارانی است

چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم

لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

عکس پروفایل بارانی عاشقانه

دیر آمدی باران

آن روز که منتظرت بودم

دعا کردم بیایی ناز کردی

امروز که نمیخواهمت آمدی

آمدی تا تنهاییم را یاد آور شوی ؟

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

به هنگام نکوهش هنگامه باران ، به بهره اش نیز بیاندیش . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

دمش گرم ، باران را میگویم ، به شانه ام زد و گفت:

خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

متن و شعر احساسی عاشقانه روزهای بارانی

دیشب که باران آمد ، میخواستم سراغت را بگیرم

اما خوب میدانستم ، این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

پیامک غمگین روز بارانی

باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

باران میبارد ، به حرمت کداممان نمیدانم

من همین قدرمیدانم ، باران صدای پای اجابت است

خدا با همه جبروتش ، دارد ناز میخرد ، نیاز کن . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

چقدر این صدا برایم آشناست

صدای هق هق گریه های آسمان را میگویم صدای بارش باران را…

بارها آنرا از اعماق وجودم شنیده ام صدایی است که

رنگ تنهایی دارد بوی فراق و درد دوری

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

مثل باران چشمهایت دیدنی است
شهر خاموش نگاهت دیدنیست
زندگانی معنی لبخند توست
خنده هایت بی نهایت دیدنیست

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

عکس پروفایل عاشقانه بارانی

باران که میبارد

دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افـتم

بدون ِ چتر ، من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه . . .

جمله عاشقانه روزهای بارانی

باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود

حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی

به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه من

به که گویم که تو باران زمستان منی . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

هیچ گاه نباید به اجبار خندید گاهی باید با نهایت آرامش گریه کرد

لبخند بعد از گریه از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

اس ام اس عاشقانه روزهای بارانی

دیـر آمدی بـاران

دیـــــر

من در جــایـــی

در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم . . .

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

مثل یک جریان موسیقی

مثل یک بـاران پاییزی

ناگهانی بودنت

عشق است

متن و جملات عاشقانه بارانی؛ اس ام اس و شعر مخصوص روزهای بارانی

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند.

منبع: روزانه

متن های احساسی زیبا برای روزهای بارانی 

‫ﺑﻌﻀﻲ وﻗﺘﺎ ﻛﻪ ﻣﻴﺎی ﺳﺮ روی ﺷﻮﻧﻢ ﻣﻴﺬاری
‫ﺗـﻤﻮم ﻏﺼـﻪﻫﺎ رو از دل ﻣـﻦ ﺑـﺮ ﻣـﻲداری
‫اﻣﺎ اﻳﻦ ﻓﻘﻂ ﻳﻪ ﺧﻮاﺑﻪ، ﺧﻮاب ﭘﺸﺖ ﭘﻨﺠﺮه
‫وﻗﺖ ﺑـﻴﺪاری ﺑـﺎزم ﻏﻢ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﺗﻮ ﺣﻨﺠﺮه
‫ﻏﻢ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﺗﻮ ﺣﻨﺠﺮه

 

آه ، باز هم باران …

باران که می بارد دلت را محکم بچسب

زیر باران دل به اشاره ای می رود …

******

اس باران

باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی …

کاش نه کوچه انتها داشت نه باران بند می آمد …

******

پیامک باران

باران می خواهم …

آنقدر شدید که من و تنهاییم را با خودش بشوید و ببرد

*****

متن باران

گاهی باران همه دغدغه اش باغچه نیست

گاهی از غصه تنها شدنش می بارد

*****

اشعار باران

مثل باران خاطراتت ماندنیست

لحن پر مهر صدایت خواندنیست

گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم

تا ابد مهر و وفایت ماندنیست

*****

متن های احساسی زیبا برای روزهای بارانی

شعر بارانی

چقدر این صدا برایم آشناست

صدای هق هق گریه های آسمان را میگویم صدای بارش باران را…

بارها آنرا از اعماق وجودم شنیده ام صدایی است که

رنگ تنهایی دارد بوی فراق و درد دوری

*****

مسیج بارونی

خاطراتی که زیر باران داشتیم

شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتیم

*****

شعر عاشقانه باران

هیچ گاه نباید به اجبار خندید گاهی باید با نهایت آرامش گریه کرد

لبخند بعد از گریه از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است

******

 

شاید جالب باشد:

متن روز بارونی

می روم

به کجا؟

نمی دانم

حس بدی ست بی مقصدی!

کاش نه باران بند می آمد

نه خیابان به انتها می رسید

*****

اس ام اس باران و دلتنگی

بعد باران نگاهم آفتابی شو

رنگین کمان دیدنت را دوست دارم

*****

متن های احساسی زیبا برای روزهای بارانی

روز بارانی عکس

باران ببار

ببار بر سر همه آنان که ایستاده اند زیر آسمان تنهایی ها

*****

در زندگى‎ ‎نه گل باش که اسیرخاک شوى‎

نه باران که به خاک بیفتى

خاک باش که گل از تو بروید و باران به خاطر تو ببارد

*****

اس ام اس باران بهاری

همچون باران باشیم

رنج جدا شدن از آسمان را

در سبز کردن زندگی جبران کنیم

*****

متن های احساسی زیبا برای روزهای بارانی

اس ام اس بارش باران – عکس نوشته درباره باران

دیر آمدی باران

آن روز که منتظرت بودم

دعا کردم بیایی ناز کردی

امروز که نمیخواهمت آمدی

آمدی تا تنهاییم را یاد آور شوی ؟

*****

متن احساسی باران

باران که میبارد

دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افـتم

بدون چتر ، من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه . . .

*****

اس ام اس زیبای باران

دلم به عظمت باران برایت دلتنگی میکند…

امروز عجیب؛ بی واژه؛ بی حصار… ؛

می خواهمت…

******

متن عشقولانه باران

دمش گرم ، باران را می گویم …

به شانه ام زد و گفت :

خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم . . .

******

اس ام اس غم باران

به باران دل نبند

که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد

اگر ببارد ، از شوق

اگر نبارد ، از دلتنگی …

*****

متن های احساسی زیبا برای روزهای بارانی

شعر باران از مولوی

باران که شدی مپرس این خانه ی کیست

سقف حرم و مسجد و میخانه یکی ست

باران که شدی پیاله ها را نشمار

جام و قدح و کاسه و پیمانه یکی ست

“مولوی”

*****

شعر باران از سهراب سپهری

هر کجا هستم٬باشم‌

آسمان مال من است

پنجره٬‌فکر٬‌هوا‌٬عشق‌

زمین مال من است

چشمها را باید شست

جور دیگر باید دید

چترها را باید بست

زیر باران باید رفت

“سهراب سپهری“

 

منبع:پارس ناز

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.