// ۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۷
"نغمه" یکی از دختران هانیه توسلی درگذشت!+عکس

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار عکسی در اینستاگرام جنجال آفرید. موضوع از این قرار است که امروز گربه خانم توسلی به نام "نغمه" دار فانی را وداع گفته و همین موضوع باعث ناراحتی شدید هانیه توسلی شده،به همین دلیل او با انتشار عکس گربه درگذشته اش به همراه متنی جانسوز باعث واکنش بسیار زیاد کاربران ایرانی در فضای مجازی شده است.

 

هانیه توسلی در غم درگذشت نغمه(در پستهای قبلی اینستاگرامش نام نغمه را برای این گربه انتخاب کرده بود) نوشته است:بخواب مامان جان.بخواب تنها دلخوشیم.بخواب شیرین عسلم.منو ببخش.دیگه آرزویى ندارم.دیگه هیچى نمى خوام از خدا.دیگه بى حس شدم.دیگه تموم شدم.فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت.همین.

عکسی از پست جنجالی اینستاگرام هانیه توسلی
این هم عکس مشخصی از نغمه گربه تازه درگذشته هانیه توسلی
http://www.farhoo.com/files/fa/news/1396/8/8/6818_720.jpg
این موضوع با واکنش بسیار جالب کاربران دنیای مجازی در اینستاگرام و توییتر روبرو شده است.به طوری که هم اکنون در زیر همین پست اینستاگرامی عده ای در حال همدردی با هانیه توسلی و عده ای نیز در حال انتقاد از این موضوع هستند.
 

اگر به یاد داشته باشید چند ماه پیش هم گم شدن یک گربه دیگر هانیه توسلی به نام "گلی" نیز جنجالی شده بود.او با انتشار عکسی از گربه اش نوشته بود:
«گلی» گربه‌ عزیز ما از پنجشنبه حوالی شریعتی، سه‌راه طالقانی گم شده. همه جا رو گشتیم ولی موفق نشدیم پیداش کنیم.

یه امکان مسخره و ترسناک اینه که سوار وانتی که داشته اسباب می‌برده شده باشه و وسط راه یه جایی پریده باشه پایین. این وانت ساعت ۴ بعدازظهر پنجشنبه از شریعتی بالاتر از سه‌راه طالقانی راه افتاده و به ترتیب از کوچه‌ی جواد کارگر، خیابان بهار شمالی، کوچه‌ی بختیار، هفت‌تیر، بزرگراه مدرس، همت غرب به سمت بزرگراه اشرفی اصفهانی، باغ فیض رفته.

می‌خوام خواهش کنم اگر خانه‌تان، محل کارتان یا گذرتان به هر کجای این مسیر می‌افته چشم بگردانید، اسمش رو صدا کنید شاید دختر ترسو و تنهای ما رو پیدا کنید و مژدگانی بگیرید.

زیر گلوش و نوک پنجه‌هاش یه کم سفیده و چشماش سبزه و تا اون روزی که گم شده چاق بوده.ممنون از لطف و کمک‌تون

عکس:یکی دیگر از گربه های هانیه توسلی به نام گلی که گم شده بود

به نظر می رسد هانیه توسلی علاقه بسیار زیادی به حیوانات و مخصوصا گربه ها داشته باشد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.