// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۰۵

برای اولین بار در تاریخ ۹۰ ساله‌ی کمپانی، مرسدس بنز  بیش از ۱ میلیون دستگاه خودرو را در نیمه‌ی اول سال تحویل مشتریان داده است.

 پدال- از ماه ژانویه تا ژوئن این کمپانی عظیم آلمانی ۱,۰۰۶,۶۱۹ دستگاه خودرو را به مشتریان خود در سرتاسر جهان تحویل داده که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۵ افزایش ۱۲٫۱ درصدی را نشان می‌دهد. این آمار همچنین به مرسدس کمک می‌کنند تا چهلمین ماه موفقیت‌آمیز خود را پس از فروش ۱۸۸,۴۴۴ دستگاهی ماه پیش پشت سر بگذارد. فروش ماه ژوئن بنز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱٫۱ درصد بهبود داشته است
 اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز   
بازار اروپا بزرگ‌ترین بازار بنز بوده و در این مدت این خودروساز فروش ۴۴۴,۵۸۱ دستگاهی در این قاره داشته است. دومین بازار نیز بازار آسیا و اقیانوسیه با فروش ۳۴۶۲۲۰ دستگاهی بوده است. چین با فروش ۲۱۹,۹۹۹ دستگاهی بخش اعظمی از این فروش را تشکیل داده و نسبت به بازه‌ی زمانی ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۵ شاهد رشد چشمگیر ۳۳٫۱ درصدی بنز هستیم. در خبرهایی که هیچ‌کسی را شگفت زده نکرده، شاسی بلندهای مرسدس بنز با فروش ۳۳۹,۵۴۱ دستگاهی بسیار محبوب بوده‌اند. دسته‌ی بعدی محبوب‌ترین‌های بنز خودروهای جمع‌وجور کلاس A و B ،CLA ،CLA شوتینگ بریک و GLA بوده‌اند که فروش ۳۱۹,۶۲۶ دستگاهی داشته‌اند. C کلاس نیز فروش ۲۰۰ هزار دستگاهی داشته اما جزئیات فروش سایر مدل‌ها منتشر نشده است.
اخبارخودرو,خبرهای خودرو,بنز
عضو هیئت مدیره‌ی دیلملر که مسئول بازاریابی و فروش مرسدس بنز است این‌گونه گفته است: ما فروش ۱ میلیون دستگاهی را در نیمه‌ی اول سال پشت سر گذاشته و بهترین نیمه‌ی سال تاریخ کمپانی را به دست آورده‌ایم. یک‌سوم همه‌ی خودروهای فروخته شده‌ی بنز در کلاس شاسی بلندها بوده‌اند. این مورد نشان می‌دهد شاسی بلندهای تازه شده‌ی ما با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شده است.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.