// ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۴۷
نگاهی به تصاویر ستاره هایی که در جوانی بسیار جذاب بوده اند

نگاهی به تصاویر ستاره هایی که در جوانی بسیار جذاب بوده اند

خیلی از ما ستاره های هالیوودی را فقط در دوران پیری و میان سالی دیده ایم و شاید هرگز به این فکر نکرده باشیم که این افراد در جوانی چه شکلی بوده اند!

اما در ادامه این مطلب، تصاویر برخی از این هنرپیشه های و هنرمندان مشهور و موفق را برایتان انتخاب کرده ایم که ثابت می کند، این اشخاص هم زمانی جذاب بوده اند و قلب زنان و مردان زیادی برایشان می تپیده است.

به طور مثال، شان کانری در جوانی دارای چهره ای کاملا مردانه بوده و در زمان خود بسیار جذاب و کاریزماتیک به شمار می رفته است. یا  کوین اسپیسیِ دوست داشتنی، در جوانی های خود بانمک و تا حدی مثبت به نظر می رسیده است.

این طور به نظر می رسد که رابرت ردفورد با لبخندهای دوست داشتنی و نورمن ریداس با صورت جذاب خود در جوانی دل دختران زیادی را برده اند.

با این مقدمه از شما دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب، عکس های این ستاره های شناخته شده را مشاهده کنید. همراهمان باشید.

کلینت ایستوود

ایستوود در ۳۱ مه ۱۹۳۰ در سان فرانسیسکو، کالیفرنیای آمریکا متولد شده است. وی شهرت جهانیش را با بازی در سه گانه‌ی، یک مشت دلار، به‌خاطر چند دلار بیشتر و خوب بد زشت کسب کرده‌ است.

نورمن ریداس

نورمن ریداس در ۶ ژانویه ۱۹۶۹ در هالیوود، فلوریدای آمریکا متولد شده است. این بازیگر آمریکایی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک شهرت دارد.

رابرت ردفورد

رابرت ردفورد در  ۸ اوت ۱۹۳۶ در سنتا مونیکا، کالیفرنیای آمریکا متولد شده است. وی هنرپیشه، کارگردان، تهیه کننده و بازرگان آمریکایی و برنده اسکار بهترین کارگردانی است.

کوین اسپیسی

کوین اسپیسی در ۲۶ ژوئیه ۱۹۵۹ در اورنج جنوبی، نیوجرسی آمریکا متولد شده است. وی بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و خواننده آمریکایی است. اسپیسی برای بازی در سریال  درام-سیاسی خانه پوشالی برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال تلویزیونی درام شد.

گلدی هان

گلدی هان در ۲۱ نوامبر ۱۹۴۵ در واشنگتن آمریکا متولد شد. عمده شهرت او به خاطر بازی در فیلم‌ های کمدی عامه‌ پسند در دهه‌های ۱۹۷۰، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ است.

ری لیوتا

ری لیوتا در ۱۸ دسامبر ۱۹۵۴ در نیوآرک، نیوجرسی آمریکا متولد شد. بیشتر شهرت وی بخاطر بازی در نقش هنری هیل در رفقای خوب، جو جکسن در سرزمین رؤیاها ،کاپیتان مترز در پسر هیچ‌کس و ستوان مت وزنیاک در سایه‌ های آبی است.

شان کانری

شان کانری در ۲۵ اوت ۱۹۳۰  در ادینبورگ اسکاتلند متولد شد. او بیشتر به دلیل به تصویر کشاندن کاراکتر جیمز باند در هفت فیلم سینمایی شناخته می‌شود.

مت له بلانک

در ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۷ در نیوتون، ماساچوست آمریکا متولد شد. وی بیشتر با ایفای نقش جویی تریبیانی در سریال دوستان شناخته می شود.

کریستوفر واکن

کریستوفر واکن در مارس ۱۹۴۳ در محله کوئینز، نیویورک سیتی آمریکا متولد شد.  او در سال ۱۹۷۸ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

سوزان ساراندون 

سوزان ساراندون در ۴ اکتبر ۱۹۴۶ در شهر نیویورک در آمریکا متولد شد. وی در سال ۱۹۹۵ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن  را دریافت کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.