// ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۴

(تصاویر) خسارت‌های زلزله قرن در مکزیک
زمین‌لرزه‌ای با قدرت 8.2 ریشتر در مقیاس ریشتر روز جمعه سواحل جنوبی مکزیک را لرزاند. منابع خبری گفته‌اند این زمین‌لرزه در یک قرن اخیر در این کشور بی‌سابقه بوده است.«پینا نیتو»، رئیس‌جمهور مکزیک کشته شدن دست‌کم پنج نفر بر اثر زمین‌لرزه را تأیید کرد. این زمین‌لرزه، باعث هشدار در کشورهای همسایه درباره احتمال وقوع سونامی شده است. کشورهای در معرض خطر اکوادور، پاناما، گواتمالا، کاستاریکا، نیکاراگوئه و هندوراس اعلام شده‎اند.تلفات این زلزله شدید تا کنون 15 نفر اعلام شده و پیش بینی می شود شمار قربانیان افزایش یابد.
وی گفت که قدرت زلزله 8.2 ریشتر و اندکی بالاتر از 8.1 ریشتر بوده که مرکز لرزه‌نگاری آمریکا اعلام کرده است. رئیس‌جمهور مکزیک گفت که این زمین‌لرزه، در 100 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.بسیاری از ساکنان مکزیکو سیتی پس از این زمین‌‌لرزه به خیابان‌ها ریختند و بالگردها برای شناسایی خسارات احتمالی در آسمان پایتخت به پرواز درآمدند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.