// ۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۸
چگونه یک کلاغ ابزار شکار می‌سازد؟ +تصاویر

 نوعی از کلاغ‌ها در جنگل‌های گرمسیری کالدونیای جدید کشور فرانسه در اقیانوس آرام هستند که با توانایی‌هایی خاص و عجیب آفریده شده‌اند، این پرندگان برای شکارهای خود ابزار آلاتی مختلف را با استفاده از مواد طبیعی ساخته و آنها را با هم ادغام کرده و توانایی استفاد از آینه را دارند.
آنها در عرض تنها یک دقیقه قلابی ساخته و آن را درون سوراخ‌های درختان و یا لابلای برگ‌ها فرو می‌برند تا بدینوسیله براحتی بتوانند حشرات پنهان شده را شکار و یا مواد غذایی خوشمزه درون آنها را بیرون بکشند.
مهارت این پرنده به راستی یکی از نمونه‌های عظمت خلقت پروردگار است که محققان دانگشاه آکسفورد را به حیرت انداخته، تمامی حرکات این کلاغ‌ها توسط دوربین‌هایی که به پای پرنده‌ها بسته شده فیلم‌برداری شد است.
 
 
 
 
نکته جالب دیگر در مورد این ابزار، نحوه نگهداری از آنهاست، کلاغ‌ها به شدت از این ساخته‌های خود راستفاده کرده و حتی در برخی موارد آن را در گوشه‌ای دنج پنهان می‌کنند تا در روزهای بعدی از آن مجدد استفاده کنند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.