// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۹

 اگر تاریخ را ورق بزنیم، در سال ۱۹۶۶، فورد در دو صحنه تبلیغاتی فرانسوی به موفقیت رسید؛ یکی پیروزی در مسابقات لمانز با GT40 و دیگری به عنوان وسیله نقلیه رسمی تیم پشتیبانی دوچرخه‌سواری «فورد-فرانس-هاچینسون» در رقابت‌های تور دو فرانس.

پدال- امّا با شروع رقابت‌های تور دو فرانس امسال از شنبه گذشته، فورد امیدوار است که باز هم عملکرد گذشته خود را تکرار کند؛ چرا که همین حالا نیز موفق شده با مدل جدید GT در کلاس مربوطه در لمانز به موفقیت برسد و اکنون مجموعه‌ای از خودروهای تدارکات را برای تیم «اسکای» تأمین کرده است.

 

این رقابت‌ها تعداد ۲۱ ایستگاه‌ها را در مسیری به طول ۳۵۱۹ کیلومتر در بر می‌گیرند و واگن‌ها فورد موندئو با رنگ‌آمیزی آبی و مشکی دوچرخه‌سواران را همراهی می‌کنند. موستانگ، اج، اس-مکس، کوگا و ون‌های ترانزیت، از دیگر مدل‌هایی هستند که به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند. تیم «اسکای» از ابتدای امسال، از جدیدترین مدل‌های فورد برای پشتیبانی در مسابقات استفاده می‌کند و در ۴ سال گذشته، به لطف رانندگانی چون کریس فروم (Chris Froome) و بردلی ویگینز (Bradley Wiggins) ۳ بار در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ قهرمان تور دو فرانس شده است.

 

فورد در بریتانیا نیز از همکاری‌اش با قهرمان شاخص دوچرخه‌سواری زنان، نیکی جونیپر (Nikki Juniper) خبر داده و در نتیجه یک تیم جدید دوچرخه‌سواری متشکل از ۱۱ رکاب‌زن باتجربه و تازه‌کار تشکیل شده است. سری رقابت‌های دوچرخه‌سواری جاده زنان بریتانیا در سال ۲۰۱۶ توسط خودروهایی چون اکو-اسپورت، موندئو ویگنال و همین‌طور ترانزیت کاستوم پشتیبانی می‌شود.

اخبارحودرو,خبرهای خودرو,فورد

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.