// ۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۸:۴۷

رازهای لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد و ریز اندام


آیا شما هم مشکلات لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد را تجربه کرده اید؟ در اتاق پرو به قیافه ی خودتان در حال پوشیدن جین های دراز و کت های بد قواره خندیده اید؟

هر کس باید خودش را آن طور که هست، با هر قد و وزن و جثه و حالت بدنی که دارد بپذیرد و بدنش را دوست داشته باشد، اما گاهی بلندتر به نظر رسیدن می تواند اعتماد به نفس را بالا ببرد.

با این که هر کس سلیقه و تیپ لباس پوشیدن خودش را دارد، اما رعایت کردن این نکته های کلیدی در لباس پوشیدن، خانم های کوتاه قد و ریز نقش را قد بلند تر و خوش ترکیب تر نشان خواهد داد.

۱ ) کمربند ببندید

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

به نظر می رسد خیلی از مدل های مشهور کوتاه قد هرگز لباسی که کمرش تنگ نباشد یا کمربند (دور گودی کمر نه روی باسن) نداشته باشد نمی پوشند.

بستن کمربند پاها را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد. در مغازه ها به دنبال لباس هایی با کمر تنگ بگردید یا کمر بند دلخواهتان را روی کت های بلندی که دارید ببندید.

۲ ) دامن کوتاه با کفش های نوک تیز بپوشید

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

زیبایی این مدل لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد به سادگی آن است. تنها کافیست یک بلوز بژ را با یک دامن کوتاه مشکی و کیف و کفش ست کنید. کفش های نوک تیز  نگاه ها را به پایین منحرف می کنند.

۳ ) شلوار جین کوتاه و تنگ بپوشید

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

هر چند که ممکن است پوشیدن لباس کوتاه نقض غرض به نظر برسد، اما شلوار های فاق بلند با پاچه های کمی کوتاه، قسمتی از مچ پا را نمایان می کنند و با این کار انگار پاهایتان انقدر بلند است که شلوار برای شما کوتاه است!  این نوع لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد را بلند تر نشان می دهد.

۴ ) هر نوع فاق بلند

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

اگر کوتاه قد هستید هر چیز فاق بلندی شما را بلندتر نشان خواهد داد. چه شلواری براق باشد (مثل عکس) یا شلوار های گشاد پلاتزو. فاق بلند با جلب توجه و برجسته کردن دور کمر، پاهایتان را بلند تر نشان می دهد.

۵ ) اگر شک دارید، سر تا پا سیاه بپوشید

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

مثل همیشه سیاه پوشیدن دوست کلاسیک هر دختر کوتاه قدی است. بوت و شلوار سیاه رنگ به شما کمک می کند به طور کل بلند تر به نظر می رسد.

۶ ) لباس گشاد بپوشید، اما چند لایه نپوشید

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

یک قانون خیلی مهم در باره لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد وجود دارد. هرگز چند لایه لباس روی هم نپوشید. با این کار فقط جثه کوچک خود را زیر لایه های لباس گم می کنید. اگر می خواهید با استایل ها و مد جدید پیش بروید و گشاد بپوشید، فقط یک تکه اساسی لباستان مثل کت یا پالتو گشاد را روی یک لباس چسبان بپوشید.

۷ ) یک کت بلند درست و حسابی بخرید

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

پوشیدن یک کت شیک بلند، با ایجاد یک سایه ی ساده از بدن، هر کسی را بلند تر نشان می دهد. علاوه بر آن کت بلند هر تیپی را هوشمندانه تر نشان می دهد. ناگفته نماند که کت های میدی یا متوسط برای دختران کوتاه قد، بلند خواهد بود و گزینه های متنوع برای انتخاب بی شمار خواهد شد.

۸ ) حتی کمی پاشنه هم موثر است

لباس پوشیدن خانم های کوتاه - مد و زیبایی

این بدیهی ترین نکته در مورد لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد را آخر از همه گفتیم. مسلما پوشیدن پاشنه بلند شما را بلندتر نشان می دهد. اگر نمی توانید پاشنه های خیلی بلند را تحمل کنید نگران نشوید. پاشنه های کوتاه تر و زخیم تر دوباره مد شده اند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.