// ۲۰ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۴

به گزارش سایت سرگرمی چفچفک , کل کل زن و شوهر فوتبال دوست بر سر رونالدو و مسی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باعث طلاق گرفتن این زوج شد !! یک زن و شوهر روسی در طی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ بر سر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از یکدیگر جدا شدند.

رویداد های بزرگ ورزشی نظیر جام جهانی از جمله چیزهایی است که قرار است افراد را دور هم جمع کرده و همراه هم از تماشای بازی لذت برده و از تیم ها و بازیکنان محبوب شان حمایت کنند ولی جام جهانی ۲۰۱۸ و طرفداری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای یک زوج روسی که ۱۴ سال از زندگی مشترک شان می گذرد، دلیلی برای طلاق شد! ماجرای عجیب طلاق بر سر رونالدو و مسی را در مطلب زیر خواهید خواند.

آرسن ۴۰ ساله و همسرش لودمایلا ۳۷ ساله از هواداران بزرگ فوتبال هستند. درحقیقت آنها حتی در طول تماشای مسابقات در جام جهانی سال ۲۰۰۲ با هم آشنا شدند و علاقه هر دو آنها به این ورزش یکی از دلایل رابطه نزدیک آنها به هم بود. حتی با این که آنها هر کدام طرفدار یکی از دو تیم رقیب روسی بودند نیز موجب نشد آنها از ازدواج با هم صرف نظر کنند. ولی هفته گذشته، عشق آنها به دو تن از بزرگترین فوتبالیست های رقیب در تاریخ یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، موجب شد آنها زندگی مشترک ۱۴ ساله خود را به پایان برسانند

آرسن به روزنامه روسی Argumenti i Fakty اظهار داشت که به گزارش سایت تفریحی چفچفک او و همسرش اغلب بر سر مسی و رونالدو با هم مشاجره کرده و یا کری می خواندند ولی این جام جهانی آخرین بار بود.

ظاهرا پس از اولین بازی ناامید کننده تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸، لودمایلا شروع به مسخره کردن بازی و عملکرد لیونل مسی می کند و اینکه او حتی نمی تواند فوتبال بازی کند و آرسن صحبت های او را نادیده می گیرد. ولی در طول بازی بین آرژانتین و نیجریه، او دیگر نمی تواند جلو عصبانیت خود را بگیرد. او این بار وقتی مشغول شادی از گل مسی بود، همسرش دوباره شروع به مسخره کردن فوتبالیست محبوبش لیونل مسی کرد و او دیگر قادر به تحمل نبود.

عاقبت کری خوانی زن و شوهر در بازی های جام جهانی

آرسن می گوید: “این آخرین حد تحمل من بود. از همان شروع جام جهانی لودمایلا به طور مداوم هم مرا و هم فوتبالیست محبوبم را مسخره می کرد و می گفت او بد بازی می کند و حتی نتوانسته از عهده یک پنالتی مهم در بازی با ایسلند برآید.

در طول بازی با نیجریه، من خیلی برای آنها (آرژانتین) نگران بودم. وقتی او یک بار دیگر شروع به صحبت های ناخوشایند در مورد مسی و بازی های او کرد، من عصبانی شدم و برای تلافی، هر چه که در مورد رونالدو محبوب او ، تیم پرتغال، خودش و تمام تیم هایی که لودمایلا طرفدارشان بود، به فکرم می رسید، بر زبان آوردم. سپس همه وسایلم را جمع کرده و برای همیشه او را ترک کردم.”

طبق گزارشات، ظاهرا آرسن درست فردای همان روز به دادگاه رفته و برای طلاق دادن همسرش اقدام می کند…

ایران ناز: سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی : مجله اینترنتی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.