// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۶

چلنجر در حال نزدیک شدن به فروش کلی سالیانهٔ کـامارو است 

به گزارش پدال، نسل ششم شورولت کـامارو که سال گذشته عرضه شد، تحسین اکثر منتقدان را برانگیخته و جوایز فراوانی چون «Popular Mechanics» و «Wards Auto» را کسب نمود. بااین‌وجود، نسل ششم کامارو تاکنون فروش پررونق و مناسبی را تجربه نکرده است تا جایی که دوج چلنجر بسیار قدیمی‌تر، در سه ماه متوالی گذشته ازلحاظ فروش بالاتر از کامارو قرارگرفته است. بااین‌حال تحلیلگران صنعتی معتقدند که افت فروش کامارو ممکن است به دلیل استراتژی فروش شورلت و احتمالاً مشکلات تولید در اوایل امسال باشد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,چلنجر و کامارو

چلنجر،کامارو 

در ماه می امسال تعداد ۵۸۲۷ دستگاه کـامارو بفروش رسید درحالی‌که در همین ماه در سال ۲۰۱۵ کـامارو ۹۷۵۳ دستگاه فروش داشت. به همین دلیل برای اولین بار در سال ۲۰۱۶، چلنجر توانست در ماه می با فروش ۶۶۷۷ دستگاهی خود، کامارو را پشت سر بگذارد. این روند در ماه ژوئن نیز ادامه یافت به‌گونه‌ای که کـامارو با کاهش ۴۲٫۳ درصدی نسبت به ژوئن سال گذشته، ۴۹۶۹ دستگاه فروخت و درحالی‌که هرچند چلنجر نیز نسبت به سال گذشته شاهد ۲۰ درصد کاهش فروش بود اما با فروش ۵۴۷۹ دستگاه بازهم بالاتر از کامارو قرار گرفت

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,چلنجر و کامارو

چلنجر،کامارو

در ماه جولای، چلنجر با افزایش ۷ درصدی فروش نسبت به سال گذشته، ۵۶۱۹ دستگاه فروخت درحالی‌که کـامارو بازهم ۲۶٫۱ درصد کاهش فروش نسبت به سال قبل داشته و با فروش ۵۵۲۰ همچنان پایین‌تر از چلنجر قرار گرفت. بااین‌حال تاکنون طی مدتی که از سال ۲۰۱۶ گذشته است، کامارو با فروش کلی ۴۲,۳۵۴ دستگاه به میزان کمی همچنان بالاتر از چلنجر با فروش کلی ۳۹,۹۹۸ دستگاه قرار دارد.

یکی از تحلیلگران صنعتی بنام «Tim Fleming» در این رابطه می‌گوید:

«صرفاً اعداد و ارقام فروش، تمام داستان نیست زیرا خودروسازان برنامه‌ریزی‌های متفاوتی دارند. استراتژی جنرال موتورز بیشتر بر سودآوردی تمرکز دارد که این ممکن است باعث کاهش فروش گردد. چیزی که تاکنون در فروش امسال جنرال موتورز دیده می‌شود؛ اما درحالی‌که فروش کامارو پایین است، ارزش و قیمت آن بسیار خوب است که این امر به حفظ برند شورولت و کامارو کمک فراوانی می‌کند».

 

اگر کنجکاوید بدانید که اوضاع فروش فورد موستانگ در این مدت چگونه بوده است، باید بگوییم که موستانگ در ماه جولای امسال ۹۵۶۵ دستگاه فروش داشته است که افزایش ۱۲٫۸ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. این خودرو طی کل مدتی که از سال ۲۰۱۶ گذشته است توانسته به فروش کلی ۷۲,۵۳۰ دستگاه دست پیدا کند که هرچند ۵٫۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته اما هنوز هم به میزان قابل‌توجهی بیشتر از فروش رقبای مستقیمش یعنی شورلت کامارو و دوج چلنجر است.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.