// ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۲۵
چالش: فقط افراد باهوش می توانند دستکاری های عکس های زیر را تشخیص دهند

چالش: فقط افراد باهوش می توانند دستکاری های عکس های زیر را تشخیص دهند

همه می دانیم که نرم افزارهای ویرایش عکس، می توانند معجزه کرده و یک تصویر را به طور کامل تغییر دهند به طوری که با نسخه اصلی

 قابل قیاس نباشد.

در همین راستا، اخیرا تحقیقاتی صورت گرفته و مشخص شده که فقط ۶۰ درصد مردم قادرند تا عکس های واقعی را از تصاویر جعلی تشخیص دهند. همچنین گفته می شود، فقط ۴۵ درصد از مردم می توانند متوجه بخش تزئینی افزوده شده به تصویر بشوند.

به همین خاطر، شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که جزو کدام دسته از این افراد قرار دارید؛ آیا می توانید دستکاری های ایجاد شده در عکس ها را تشخیص دهید؟ برای آگاهی از این امر توصیه می کنیم تا چالش زیر را انجام دهید.

در صورت تمایل می توانید در بخش نظرات تعداد پاسخ های صحیح خود را با روزیاتو به اشتراک بگذارید. همراهمان باشید.

یک یا چند شخصیت در عکس اصلی حذف شده است. چه چیزی یا چه کسی می تواند باشد؟

چند گزینه جدید به عکس زیر افزوده شده است. آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از عناصر تصویر هستند؟

لطفا تشخیص دهید که کجای عکس یک اشکال اساسی وجود دارد؟

یک نفر از این تصویر حذف شده است، آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی است؟

عکس اصلی قرار بوده از دوچرخه‌سوار گرفته شود یا زوجی که در سمت چپ تصویر قرار دارند؟

پاندا را در میان این جماعت پیدا کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ ها ↓

عکس اصلی در زمان شیوع بیماری سیاه زخم در روسیه گرفته شده است. این بیماری بیشتر گوزن ها را آلوده و مبتلا کرده بود، بنابراین روباه ها واکسیناسیون نمی شدند. عکس روباه به تصویر اضافه شده است. این را می توان از سایه این حیوان تشخیص داد که برعکس سیاه گوزن ها، به سمت چپ افتاده است. همچنین، پوست روباه بسیار روشن است که این موضوع بیشتر در روزهای سرد زمستانی رویت می شود.

این مجسمه که در طاق پیروزی در پاریس قرار دارد، شامل ۴ اسب است. اگر اطلاعات تاریخی در مورد مجسمه های شهر پاریس نداشته باشید، می توانید از تعداد پاهای اسب ها، جعلی بودن عکس را تشخیص دهید؛ به جای ۱۲ پا، فقط ۸ پا در تصویر وجود دارد.

این عکس عروسی در دریاچه ارهایی در کشور چین گرفته شده است. دلیل شهرت زیاد این دریاچه، مرغان دریایی بیشماری است که در آن جا زندگی می کنند. اما این منطقه پنگوئن ندارد. در عکس اصلی، عکاس و پنگوئنی وجود ندارد. این موضوع را می توانید از زاویه سایه عکاس در آب هم تشخیص دهید.

این عکس در فستیوال ییلاق و قشلاق کردن گله ها در شهر مادرید گرفته شده است. رویدادی که به طور ویژه در حوزه دامداری برگزار می شود و برای اقتصاد اسپانیا از اهمیت بسیاری برخوردار است. پیرو این مراسم، هزاران گوسفندی که پشم خوبی دارند، به شهر آورده می شوند. البته تا حد امکان، بزها در این جشنواره شرکت داده نمی شوند.

این عکس در طول مسابقه دوچراخه سواری در کشور فرانسه گرفته شده است. قرار بوده در میان این مزرعه گل های آفتابگردان، از دوچرخه سوار عکاسی شود. اما با استفاده از فتوشاپ، تصویر زوجی که اشاره شد، به آن اضافه شده است.

نام دوچرخه سوار، کریس فروم است که در این رقابت، چهارم شد.

در گوشه سمت چپ تصویر می توانید پاندا را پیدا کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.