// ۰۴ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۱

عکس های جدید برن سات + بیوگرافی برن سات

برن سات در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او آموزش ابتدایی و متوسطۀ خود را در کالج آنکارا به اتمام رساند. سپس در دانشگاه باشکنت رشتۀ اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمایت دوستان دانشگاهی خود در مسابقۀ ستارۀ ترکیه شرکت کرد و نفر دوم شد.او توسط کارگردان معروف تورمیز گیریتلیوغلو کشف شد و در اولین سریال خود بازی کرد.

در سال ۲۰۰۴ در سریال بازیگر نقش نرمین بود . سال ۲۰۰۵ در سریال (سیندلا) که تهیه کنندگان آن تورمیز گیریتلیوغلو و ماهسون کیرمزی‌گول بود نقش اول زن سریال،زیلان را بازی کرد. در سال ۲۰۰۶ در نقش یاسمین در سریال محبوب (به یاد داشته باش عزیزم) با اوکان یالابیک همبازی شد.

در سال ۲۰۰۸ بازیگر نقش اصلی زن بیهتر یوروغلو زیاگیل را در سریال عشق ممنوع که سریالی درام و عاشقانه برگرفته از رمان عشق ممنوع نوشته خالد ضیا بازی کرد.او در این سریال با کیوانچ تاتلیتوغ،سلجوق یونتم و نباهت چهره همبازی بود.برای بازی در این سریال او برنده ۲ جایزه پروانه طلایی شد.او اولین و تنها نامزد برنده جایزه برای دو سال متوالی است.

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/beren-saat.jpg

اولین تجربه بازی در فیلم او به کارگردانی تورمیز گیریتلیوغلو بود در این فیلم او با اوکان یالابیک و مراد یالدریم (ساواش در سریال عشق و جزا) همبازی شد.

در سال ۲۰۰۹ در فیلم بال هایی در شب به نویسندگی ماهسون کیرمزی‌گول بازی کرد.

برن در سال ۲۰۱۰ در سریال '(گناه فاطمه گل چیه؟) که فیلمنامه آن اقتباسی از یک فیلم به نویسندگی در سال ۱۹۸۶ بود، بازی کرد. در این سریال با انجین آکیورک که او نیز در مسابقه ستاره های ترکیه اول شد همبازی بود.او در این نقش قربانی تجاوز جنسی ست. برن سات برای بازی در این سریال نامزد دریافت بهترین بازیگر زن سریال درام تلویزیون آنتالیا و جایزه بین المللی سئول در این سریال شد.این مجموعه در ماه ژوئن ۲۰۱۲ (تیر ۱۳۹۱) به اتمام رسید.

او در سال ۲۰۱۰ به همراه کیوانچ تاتلیتوغ در انیمشین داستان اسباب بازی ۳ دوبلور نقش باربی و کن بودند.

در سال ۲۰۱۲ در سومین فیلم خود به نام فصل کرگدن به کارگردانی بهمن قبادی بازی کرد. در این فیلم با مونیکا بلوچی،بهروز وثوقی،آرش لباف همبازی بود و نقش دختر مونیکا بلوچی را بازی می کرد.نخستین نمایش این فیلم در جشنواره جهانی فیلم تورنتو بود. برن در حال حاضر با یکی از پیشرو ها و خواننده موسیقی پاپ ترکیه نامزد است.

برن اکنون در نقش درین چلیک / یاغمور اوزدن در سریال انتقام نقش‌آفرینی می کند. این سریال که برگرفته از سریال امریکاست، طرفداران بسیار زیادی دارد.

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/beren-saat-k%C4%B1yafetleri-2014.jpg

عکس های فاطما گل بازیگر سریال فاطما گل

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/beren-saat-spor-stilleri-2014.jpg

 

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/Beren-Saat-Elbiseleri-8.jpg

 

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/beren-saat-101848SH.jpg

 

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/beren-saat-2.jpg

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/Beren-3-beren-saat-30885341-365-510.jpg

 

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/beren_saat_2014.jpg.png

 

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/36cc9f78dbd98860453c62e0305b82dd.jpg

 

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2014/09/Burberry-Prorsum-Red-Carpet-Arrivals-London-taYIL_16HtQl.jpg

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.