// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۲

بنتلی بنتایگا مدت زیادی است که تنها با یک پیشرانه عرضه می‌شود.

به گزارش پدال، البته این خودروی لوکس عنوان قدرتمندترین شاسی‌ بلند بازار با ۶۰۰ اسب بخار نیرو را یدک می‌کشد؛ اما بنتلی کاملاً علاقه دارد تا گزینه‌های پیشنهادی پیشرانه‌ی این خودرو را گسترش دهد. طبق گفته‌های Autovisie این خودرو به زودی صاحب قلب تپنده‌ی دیزلی خواهد شد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, آئودی

پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری جدید آئودی SQ7 TDI که دارای دو توربو و کمپرسور الکتریکی است در سینه‌ی بنتایگا خواهد تپید. این پیشرانه در آئودی توانایی تولید ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد؛ اما بنتلی می‌تواند از این پیشرانه قدرت بیشتری را خارج کند. اگر این پیشرانه روی بنتایگا نصب شود آن را به نخستین بنتلی دیزلی بدل خواهد نمود.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, آئودی

البته این پیشرانه‌ی دیزلی طبق گفته‌ها تنها گزینه‌ی انتخابی نخواهد بود. نسخه‌ی قدرتمندتر Speed می‌تواند با استفاده از همان پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو به سرعت و قدرت بالاتری دست یابد (نسخه‌ی کانتیننتال جی تی اسپید کنونی قدرت ۶۲۶ اسب بخاری دارد). پیشرانه‌ی بنزینی ۸ سیلندر کانتیننتال همچنین می‌تواند به عنوان جایگزینی کم‌هزینه‌تر و کم‌وزن‌تر ارائه شود. در پایان باید گفت که احتمال عرضه‌ی یک نسخه‌ی هیبرید نیز وجود دارد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, آئودی

اخبارخودرو,خبرهای خودرو, آئودی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.