// ۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۶

خودروهای ساخت ایتالیا همواره طعم و ظاهر متفاوتی نسبت به سایر خودروها دارند. سازندگان ایتالیایی همواره به طراحی و معماری متفاوت در تولید آثارشان شهره اند و در این بین برند آلفا از بهترین‌هاست. برندی قدیمی و خوشنام و البته گران قیمت که محصولاتش بیش از آنکه لوکس باشند، مزه ای شبیه به فراری و مازراتی دارند و رگه های قوی اسپرت بودن را همیشه حفظ می کنند.
زیبای خفته آلفا در تهران
به گزارش فرادید، در این بین فرقی نمی کند کلاس خودرو چه باشد چون آلفا حتی اگر یک هاچ بک کوچک هم بسازد باز هم به مدد زبان طراحی خاص خود و زیرساخت های فنی گروه معظم فیات چیزی بیش از یک خودروی شهری را به شما تحویل می دهد. جای خوشحالی است که شرکت آلفا تعدادی از محصولاتش از جمله میتو، جولیتا و فور سی را در ایران عرضه کرده است. عشاق اتومبیل در ایران هم که به آلفا علاقه بسیاری دارند می توانند با پرداختی بالاتر از رنج جهانی محصولات این برند را خریداری کنند. میتو در بین ساخته های آلفا رومئو جایگاه خاصی دارد و با قیمتی حدودا 120 تا 140 میلیونی در ایران قابل خریداری است.
زیبای خفته آلفا در تهران
این هاچ‌بک کوچک شهری که سالهای آخر عمر خود را سپری می کند و احتمالا به زودی شاهد ارائه نسل جدید آن خواهیم بود از یک پیشرانه میتوهای وارد شده به ایران از سطح تجهیزات بالایی برخوردارند به طوری که در گونه فول با داشبورد مجهز به روکش فیبر کربن، سیستم کروز کنترل و سنسور باران، هفت کیسه هوا، فرمان تاشو تلسکوپی چهار جهته  مجهز به دکمه های چند کاره، سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دوگانه درجه حرارت اتوماتیک، سیستم پخش مارک بوس مجهز به های فای آمپلی فایر و هشت بلندگو صفحه لمسی با سیستم ناوبری، سقف پانوراما و صندلی برقی راننده و سرنشین جلو که قابلیت تنظیم گودی کمر، صندلی های با روکش چرم طبیعی و سیستم تاشو ردیف عقب و آینه های برقی فتوکرومیک با گرمکن به خریداران تحویل می‌شوند که انصافا لیست تجهیزات کاملی است.
زیبای خفته آلفا در تهران
در این بین ویژگی های فنی میتو قابل ستایش است. آلفا رومئو میتو یک پیشرانه مولتی جت ایر 1400 سی سی توربو دارد که 135 اسب بخار قدرت و 206 نیوتون متر گشتاور تولید می کند و به لطف جعبه دنده دوکلاچه و شش سرعته گروه فیات در کمتر از 8.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت می رسد.
 
میتو به صورت استاندارد با ترمزهای دیسکی خنک شونده جلو و عقب، سیستم کنترل خودرو در زمان رانندگی اسپرت و یا زمستانی، ترمز کمکی الکترونیکی مجهز به سنسور سرعت و قابلیت تطابق با شرایط رانندگی عرضه می شود.
 
همچنین میتو در زمینه سیستم های روشنایی هم پیشرو است و به لطف چراغ های ال ای دی عقب و سیستم  اتو لایت با مه شکن های در جلو همواره سطح بالایی از دید را به شما در هنگام شب ارائه می کند. میتو که کابین زیبا و خاصی دارد از صندلی های نرم و مدرنی سود می برد به طوری که علاوه بر در برگرفن سرنشینان، دستگاه ضربه‌گیر روی تمامی صندلی‌ها نصب شده و از  ضربه‌گیرهای دوبل در صندلی های جلو نیز سود می برد.
زیبای خفته آلفا در تهران
با این همه امکانات اما هستند افراد خوش ذوق و تنوع طلبی که برای رسیدن به خواسته شان دست به هر کاری می زنند. محمد امامی یکی از این علاقمندان است که با هزینه ای بالا، از میتو یک هاچ داغ واقعی و برجسته ساخته که در عین زیبایی از قدرت بالا و صدای زیبایی سود می برد. اخیرا یک آلفا رومئو میتوی ارغوانی رنگ مدل 2012 بسیار زیبا در تهران دیده شده که چندان به سطح تجهیزات و قدرت پیشرانه محصولات آلفا بسنده نکرده و با یک هزینه گزاف که گفته می‌شود بالغ بر 50 میلیون تومان می‌شود به واردات لوازم اصل برند مشهور نوویتک و سوار کردن آنها روی میتوی خود پرداخته که نتیجه کار هم واقعا خوب است و میتو زیبایی دوچندانی دارد.
 
پس از باز کردن درهای خودرو به درستی برای شما به اثبات می رسد که آلفا میتو با کیت نوویتک چه اندازه زیباست، صندلی های قرمز رنگ چرمی با لوگوی دوخته شده آلفا بر روی آنها، داشبورد بسیار زیبا، فرمان اسپرت، پشت آمپر چشم‌نواز آن و فضای بسیار ایده آل داخل کابین توجه شما را در چند ثانیه به خود جلب می کند.
زیبای خفته آلفا در تهران
پیشرانه توربوی میتو با استفاده از برخی ادوات از جمله سیستم پاورجت شرکت نوویتک قدرتمندتر از همیشه شده،  علاوه بر اینها مالک خودرو سیستم اگزوز و هدرز و منبع آخر میتو را با نمونه های بهتر کمپانی نوویتک تعویض کرده تا قدرت خروجی را بالاتر ببرد، سیستم هواکشی خودرو نیز اسپرت شده و فیلتر هوای سی دی ای با باکس کربنی برای آن خریداری شده و در حال حاضر چیزی در حدود 160 تا 200 اسب بخار قدرت دارد که با توجه به وزن 1170 کیلویی میتو قدرت بالایی به حساب می آید.
 
ناگفته نماند که مالک خوش‌سلیقه این خودرو برای بهبود عملکرد سیستم تعلیق از قطعات شرکت نوویتک سود برده و با استفاده از فنرهای جدید هم بین 35 تا 65 میلی متر ارتفاع خودرو را کاهش داده که این مورد در کنار رینگ های 18 اینچی جدید نوویتک تاثیر به سزایی در فرمان پذیری و افزایش دینامیک رانندگی میتو دارند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. محمد عـــــــرفان | ۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۰ | لینک
    دلمو برد.