// ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۹
ویدیویی هیجان انگیز از مبارزه شیر و گاومیش که در نهایت با مرگ شکارچی به پایان می رسد

ویدیویی هیجان انگیز از مبارزه شیر و گاومیش که در نهایت با مرگ شکارچی به پایان می رسد 

شاید بتوان با قطعیت کامل گفت کسی نیست که به دنیای حیات وحش علاقه ای نداشته باشد. اکثر افراد هنگام تماشای تلویزیون تماشای یک برنامه ی مستند در مورد حیات وحش را به هر برنامه ی دیگری ترجیح خواهند داد. در این میان نیز اگر برنامه در مورد حیات وحش آفریقا و تعقیب و گریزهای شکار و شکارچی باشد بسیار جذاب تر خواهد بود. در اکثر قریب به اتفاق موارد دیده ایم که شکارچی موفق می شود شکار را به چنگ بیاورد یا در نهایت بدون دیدن آسیبی جدی دست از شکار بردارد.

اما همیشه موضوع برای شکارچی به این آسانی نخواهد بود. اگر چه باور عمومی بر این است که حیوانی مانند گاومیش دستکم هیچ خطری برای شکارچی قدرتمندی مانند شیر نداشته و در بهترین حالت می تواند تنها جان سالم به در ببرد اما بعضی مواقع جای شکار و شکارچی کاملاً عوض می شود و در نهایت این شکارچی است که از پای درآمده و نبرد را به شکار خود می بازد. در ادامه ی این مطلب ویدیویی جالب از نبرد طاقت فرسا و طولانی یک شیر با یک گاومیش را به شما نشان خواهیم داد که دلیل بر این مدعا خواهد بود.

منبع: youtube
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. محمد
    محمد | ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۴ | لینک
    چقدر دل خراش بود نه ؟؟؟
    حیونکی گاوه چه زجری کشید