// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۱

در کنار سری ۴ و M4 کوپه، ب‌ ام‌ و فیس لیفتی مختصر را برای سری ۴ کانورتیبل در نظر گرفته و آن را در اواخر سال جاری و یا اوایل سال آینده ارائه خواهد کرد.

به گزارش پدال، به عنوان یک رویه‌ی عمومی در مدل‌های فیس لیفت شده‌ی ب‌ ام‌ و، سری ۴ کانورتیبل فیس لیفت شده تنها توسط طرفداران مشتاق و خریداران ریزبین تشخیص داده خواهد شد حتی اگر تغییرات زیادی را در نمای بیرونی و احتمالاً کابین داشته باشد.
اخبارخودرو,خبرهای خودرو,ب‌ام‌و,ب‌ام‌و سری 4
همانند سری ۳ احیا شده، سری ۴ کانورتیبل نیز سپری با طراحی جدید و مجموعه‌ی چراغ‌های متفاوت دارد. در مقایسه با مدل کنونی، سری ۴ فیس لیفت شده احتمالاً چراغ‌های اندکی بلندتر و گرافیک متفاوت‌تر خواهد داشت. تکمیل کننده‌ی چراغ‌های خودرو مه شکن‌های جدید، ورودی‌های هوای اصلاح شده و برای برخی مدل‌ها، اسپویلر لبه‌ای پایین‌تر خواهد بود.
اخبارخودرو,خبرهای خودرو,ب‌ام‌و
تغییرات در بخش عقبی خودرو نیز ادامه داشته و چراغ‌های یکسانی با سری ۴ کوپه‌ی فیس لیفت شده بکار گرفته خواهد شد. درحالی‌که ما هنوز منتظر دیدن چراغ‌های خودرو بدون کاور هستیم اما همین شکل اساسی مدل کنونی را می‌توانیم در خودروی فیس لیفت شده انتظار داشته باشیم اما برخی تغییرات را در طراحی داخلی و خارجی شاهد خواهیم بود.
اخبارخودرو,خبرهای خودرو,ب‌ام‌و
درست همانند سری ۳ تازه شده، خریداران قادر خواهند بود تا بسته به بازار خاص خود قوای محرکه‌ی مختلفی را سفارش دهند. برای نمونه در آمریکا خریداران می‌توانند پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۶ اسب بخاری و نسخه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی ۳۲۲ اسبی را سفارش دهند.
اخبارخودرو,خبرهای خودرو,ب‌ام‌و
مصرف‌کنندگان اروپایی نیز می‌توانند از بین پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوی ۱۸۱ اسب بخاری و ۵ پیشرانه‌ی دیزلی دیگر یکی را انتخاب کنند.
اخبارخودرو,خبرهای خودرو,ب‌ام‌و
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.