// ۲۳ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۷

تا به حال برایتان پیش آمده که به آبدارخانه یا انباری آشپزخانه‌ تان خیره شوید و آرزو کنید که بدون اینکه دست به چیزی بزنید از ترکیب برنج و ادویه و آب و مواد دیگر یک غذای آماده درست شود؟ همه ما این لحظه را تجربه کرده ایم، حتی گاهی اوقات بیشتر از حد معمول. خوشبختانه کتاب آشپزی جدید قفسه آشپزخانه برای کمک به حل این معضل بزرگ نوشته و منتشر شده است.

 

30 ماده غذایی که هر آشپزخانه‌ای باید آنها را داشته باشد

 تا به حال برایتان پیش آمده که به آبدارخانه یا انباری آشپزخانه‌تان خیره شوید و آرزو کنید که بدون اینکه دست به چیزی بزنید از ترکیب برنج و ادویه و آب و مواد دیگر یک غذای آماده درست شود؟ همه ما این لحظه را تجربه کرده ایم، حتی گاهی اوقات بیشتر از حد معمول. خوشبختانه کتاب آشپزی جدید قفسه آشپزخانه برای کمک به حل این معضل بزرگ نوشته و منتشر شده است.

نویسندگان این کتاب، ایو اوسالیوان و روزی رینولدز که هر دو اهل لندن هستند، مواد مورد نیاز هر آبدارخانه را دوباره مورد ارزیابی قرار داده‌اند.کتاب جدید آنها دربردارنده ۱۰۰ دستور پخت غذاهای مختلف است که دوستان شما را انگشت به دهان می‌کند و نکته جالب درباره این غذاها این است که همگی با مواد غذایی موجود در آشپزخانه این دو نویسنده درست شده‌اند.

 

 

 

 

این ۳۰ ماده غذایی که مورد نیاز همه آبدارخانه هاست پس از سال‌ها آشپزی و خوردن غذا و با دقت انتخاب شده‌اند.آنها در کتاب خود می‌نویسند: “ما تشخیص دادیم که نیاز به ایجاد روشی جدید احساس می‌شود. مواد درون کابینت می‌توانند در خلق غذایی جدید و خوشمزه بسیار موثر باشند. این مواد آنقدر ساده تهیه می‌شوند که نیازی نیست تمام زمان خود را برای خریدن آنها صرف کنید.” جالب است، نه؟ حالا بهتر است برویم سر اصل مطلب.

  

 ۳۰ ماده غذایی اساسی در کابینت هر آشپزخانه

دانه زیره

دانه خردل

پودر زردچوبه

دارچین

پونه خشک شده

آویشن خشک شده

خردل

پودر فلفل قرمز

فلفل قرمز بو داده

سیر

بکینگ پودر

روغن زیتون

شکر

سس سویا

عصاره‌های غذایی آماده

سرکه انگور سفید

پیاز

ماهی کولی

نمک

فلفل

کنسرو نخود

برنج

رب گوجه

آرد

کره بادام زمینی

تخم مرغ

پاستا

کنسرو شیر نارگیل

۱ بسته شکلات

شیر

 با مواد موجود در این فهرست، غذاهای بی شماری می‌توانید درست کنید. این دو نویسنده ۱۰۰ مورد از بهترین غذاهایی که می‌توان با این مواد درست کرد را در کتاب خود نام برده‌اند.هدف اوسالیوان و رینودلز، آسان کردن آشپزی و تبدیل آن به یک سرگرمی بود. هنگام مهمانی اولین دغدغه میزبان درست کردن غذای مناسب برای مهمان است. این دو نویسنده با ارائه دستور العمل‌های غذایی خود در این کتاب این دغدغه را برای همه افراد از بین برده‌اند و شما به راحتی می‌توانید غذاها و دسرهای مورد علاقه مهمانان خود را بدون هیچ نگرانی درست کنید و از باهم بودن لذت ببرید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.