// ۱۲ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۲

امروزه تصحیح شکل ظاهری از طریق جراحی به یک موضوع معمول و پذیرفته شده تبدیل شده است که در این میان جراحی موسوم به جراحی پلاستیک (جراحی زیبایی) بیشتری محبوبیت را داشته است. رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی)، ماموپلاستی و لیپوساکشن  روش های پراستفاده در جراحی زیبایی هستند که طرفداران بسیاری دارند. اما جراحان زیبایی همواره روش های جدیدی برای جراحی را در نقاط دیگری از بدن به مشتریان خود پیشنهاد می دهند که کمتر شناخته شده هستند و هنوز رواج روش های دیگر را ندارند. در ادامه این مطلب شما را با جراحی های زیبایی خاصی که غیرمعمول بوده اما بزودی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و رایج خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

۱۳- کاشت موی بدن

کاشت مو نه تنها روی سر و صورت بلکه در تمامی نقاط بدن قابل انجام است. برای مثال می توانید مقدار موهای ناحیه سینه و شکم را با استفاده از این روش افزایش داد تا ظاهر مردانه تری به بدن فرد بدهد. بدین ترتیب مردانی که دچار کمبود مو در ناحیه صورت خود هستند نیز می توانند با مراجعه با جراحان زیبایی یک ریش بسیار جذاب داشته باشند.

۱۲- کاشت عضله

اگر نمی خواهید وقت خود را در باشگاه به ساختن عضلات و عرق ریختن بگذرانید اما شدیداً دوست دارد که عضلانی به نظر برسید یک روش جراحی زیبایی برای این کار نیز وجود دارد. البته این روش هیچگاه باعث افزایش قدرت شما نمی شود اما ظاهر شما را عضلانی نشان خواهد داد.

۱۱- جابجایی بافت چربی بدن

جراحان زیبایی می توانند چربی های بدن شخص را از یک نقطه از بدن او به نقطه ای دیگر منتقل کنند و دیگر نیازی به ایمپلنت های سیلیکونی نیست. در واقع در این روش بافت مایع شده چربی از یک نقطه از بدن گرفته شده و در قسمت دیگری از بدن که به بافت چربی بیشتری نیاز دارد تزریق خواهد شد. برای مثال از چربی پشت زانو افراد لاغراندام که در همه افراد از یک بافت چربی تشکیل شده گرفته شده و به نقاطی مانند باسن تزریق می شود.

۱۰- ایجاد چال گونه

امروزه رویای کسانی که دوست دارند چاله های گونه زیبایی داشته باشند نیز به حقیقت پیوسته است. البته باید بدانید که این جراحی همیشگی بوده و به عبارت ساده برگشت پذیر نیست.

۹- تغییر خطوط کف دست

برای کسانی که به طالع بینی و مشخص شدن سرنوشت افراد از طریق خطوط کف دست اعتقاد دارند، نیز جراحان زیبایی یک روش خاص پیشنهاد می کنند که به طور کامل نظم این خطوط را تغییر می دهد. در واقع این تغییرات طبق خواسته افراد روی کف دست آن ها ایجاد خواهد شد.

۸- بزرگ کردن ماهیچه پشت ساق پا

این روزها داشتن ماهیچه ساق پای پهن نیز رایج شده و بدین ترتیب جراحان زیبایی با استفاده از بافت های سیلیکونی خاص ساق پاهای شما را در صورتی که یک اندازه نبوده یا از نظر شما بیش از حد باریک باشند به حد دلخواهتان خواهند رساند.

۷- ناف

به نظر می رسد که هر چقدر هم که ظاهر یک شخص بی نقص باشد باز دلایلی برای رفتن زیر تیغ جراحان پلاستیک وجود دارد. یکی از این جراحی های زیبایی، جراحی تغییر شکل ناف است.

۶- سینه های یک روزه

در این روش جراحی زیبایی موزیانه مقداری محلول نمکی مخصوص به سینه ها تزریق شده و حجم آن ها افزایش داده می شود و تنها دو روز بعد همه چیز به حالت اولیه خود باز می گردد.

۵- کوتاه کردن انگشتان پا

زنان به حاضر زیبایی حاضرند هر کاری بکنند و استخوان بیرون زده در ناحیه انگشتان، رگ های واریسی پا و یدگر نشان های ناخوشایندی که پس از حضور در یک مراسم عروسی خودنمایی می کنند از آن چیزهایی هستند که زنان اصلاً تحمل آن ها را ندارند. جراحان زیبایی برای این مشکل نیز چاره اندیشی کرده و کف کفشی تولید کرده اند که برای همیشه همراه شما خواهد بود. در این جراحی در واقع از چربی بدن فرد گرفته شده و به کف پای او تزریق می شود تا حساسیت آن افزایش پیدا کند. همچنین با تزریق کردن بوتاکس به پاشنه نیز می توان کاری کرد که زنان بدون این که احساس درد داشته باشند ساعت ها کفش پاشنه بلند بپوشند. علاوه بر این، به منظور این که انگشتان  هنگام پوشیدن کفش های نوک باز ظاهر بی نقصی داشته باشند روش جراحی زیبایی کوتاه کردن انگشت ها نیز وجود دارد.

۴- تغییر رنگ چشم

استفاده از لنز تنها راه تغییر دادن رنگ چشم نیست. جراح زیبایی می تواند با کار گذاشتن یک عضو مصنوعی سیلیکونی در عنبیه چشم از طریق ایجاد برشی کوچک در قرنیه، رنگ چشم شما را تغییر دهد. شما می توانید هر رنگی را انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید این کار را بارها و با رنگ های مختلف انجام دهید.

۳- لیفت کردن لب بالا

برخی از زنان لب های سلبریتی های مشهور را دوست داشته و می خواهند لبانی مانند آن ها داشته باشند. برای داشتن شباهت با این سلبریتی ها می توان با کاهش فاصله بین لب بالا و بینی به نتیجه دلخواه رسید.

۲- کاشت مو در ناحیه ابرو و مژه

اکستنشن مژه و خط ابرو روزانه کاری خسته کننده است که وقت بسیاری از خانم ها می گیرد اما یک راه دردناک دیگر نیز برای این کار وجود دارد. می توان با برداشتن مو از ناحیه پشت سر، آن ها را به ابرو و مژه ها پیوند زده و دیگر از دست آرایش طولانی و خسته کننده هر روزه خلاص شد.

۱- جراحی زیبایی صدا

برای پایین آوردن تُن صدا، جراحان زیبایی با بریدن بخش کوچکی از بافت حلق یا تزریق بوتاکس در تارهای صوتی شما را به صدای مطلوبتان خواهند رساند. برای بالا بردن تُن صدا، یک ایمپلنت بین عضلات حلق قرار داده شده و یا با استفاده از لیزر  تارهای صوتی کوتاه می شوند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۳

  1. ..جهان .. | ۱۲ دی ۹۶ ، ۲۲:۱۸ | لینک
    سلام
    ازبیکاریه
    (:
    • | ۱۲ دی ۹۶، ۲۲:۳۰
      هم بیکاری و هم پول زیاد...به قول معرف خر پولن
  2. ..جهان .. | ۱۲ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۵ | لینک
    احسنت
  3. عرفان ... | ۱۳ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۶ | لینک
    دنیای کامپیوتر:
    (علم چقدر پیشرفت کرده)
    • | ۱۳ دی ۹۶، ۲۳:۵۸
      ادم ها عجیب شدن