// ۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۰

مناطق دیدنی که تا زنده‌ایم، باید ببینیم!

کشور مکزیک با در داشتن  مناطق دیدنی  مانند سواحل پاک و زیبا، جنگل‌های بارانی بکر و آثار تاریخی متعدد ارزشمند از سه تمدن مایا‌، آزتک و اینکا‌….

 

 

۱۰ جاذبه گردشگری که سایت یاهو بر آن تاکید کرده عبارتند از:

 

۱ـ مجسمه مسیح در ریو دو ژانیرو

 

 

مجسمه زیبای مسیح در شهر ریو دو ژاینرو در برزیل در نوک یک کوه، ارتفاعی در حدود ۴۰ متر دارد و از کنار آن می‌توان یکی از بهترین مناظر شهری جهان را مشاهده کرد.

 

 

۲ ـ اهرام ثلاثه و مجسمه ابوالهول

 

اهرام ثلاثه و مجسمه ابوالهول در حومه قاهره در کشور مصر با قدمتی ۵۰۰۰ ساله از شاهکارهای تمدن بشری به شمار رفته و از جاذبه‌های برتر گردشگری جهان محسوب می‌شوند.

 

 

 

مناطقی که تا زنده‌ایم، باید ببینیم! (+عکس),مناطق دیدنی

مناطق دیدنی

 

 

۳ـ آبشار ویکتوریا

 

در مناطق مرزی دو کشور آفریقایی زیمبابوه و زامبیا، امکان تماشای آبشار ویکتوریا که ۱۷۰۰ متر عرض دارد، فراهم بوده و همچنین می‌توان از پارک ملی زامبزی به مساحت ۵۶ هزار هکتار که صدها گونه‌ جانوری و گیاهی را در خود جای داده، دیدن کرد.

 

 

۴ـ کوه‌های راکی در کانادا

 

کوه‌های پوشیده از برف راکی با جنگل‌های بکر و گونه‌های نادر گیاهی و جانوری و دریاچه‌های زلال در کشور کانادا که انسان در کنار آنها می‌تواند آرامش واقعی را تجربه کند.

 

 

۵ـ جزیره ساووت در نیوزلند

 

جزیره ساووت در نزدیکی شهر کریس چرچ کشور زیبای نیوزلند مکانی است که در سواحل آن می‌توان ده‌ها وال و دلفین را مشاهده کرد.

 

 

۶ـ تالاب آبی در ایسلند

 

تالاب آبی در ایسلند یکی از معدود مکان‌هایی است که تا به حال پای انسان‌های زیادی به آن نرسیده و به همین دلیل همچنان زیبا و فریبنده است.

 

 

۷ـ ساحل اسکوبا در استرالیا

 

ساحل زیبا و هیجان‌انگیز اسکوبا در استرالیا یکی از بهترین مکان‌های دنیا برای گردشگران، به ویژه طبیعت گردان است که در آن می‌تونند غواصی با کوسه‌ها و عروسهای دریایی را تجربه کنند.

 

 

 

مناطقی که تا زنده‌ایم، باید ببینیم! (+عکس)

مناطق دیدنی

 

 

 

۸ـ طلوع آفتاب در سیجیریا در سریلانکا

 

در منطقه زیبای طبیعی ـ تاریخی سیجیریا کشور سریلانکا که صخره مشهور شیر با ارتفاع ۳۷۰ متر بالاتر از سطح دریا و قلعه‌ای ۱۵۰۰ ساله در آن واقع شده، می‌توان طلوع آفتاب را متفاوت از دیگر مناطق جهان مشاهده کرد.

 

 

۹ـ برج مارول در نیویورک

 

افرادی که به نیویورک سفر می‌کنند، می‌توانند با آسانسورهای برج مارول که سریع‌ترین آسانسورهای جهان هستند، به بالکن این ساختمان ۸۰ طبقه‌ رفته و شهر نیویورک را زیر پای خود مشاهده کنند.

 

 

۱۰ـ سواحل شنی‌، آثار تاریخی و جنگل‌های بارانی مکزیک

 

کشور مکزیک با در اختیار داشتن سواحل پاک و زیبا، جنگل‌های بارانی بکر و آثار تاریخی متعدد ارزشمند از سه تمدن مایا‌، آزتک و اینکا‌، مکانی است که حتما باید یک بار به آن سفر کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.