// ۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۸

به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از زومیت : بررسی سالانه‌ی نشریه‌ی کانسیومر ریپورتس نشان می‌دهد شورولت کامارو و کلرادو پراستهلاک‌ترین و لکسوس و تویوتا و مزدا کم‌استهلاک‌ترین خودروهای بازار آمریکا هستند.

کانسیومر ریپورتس (Consumer Reports به‌اختصار CR) بررسی سالانه‌ی قابلیت اطمینان خودرو در آمریکا را منتشر کرد که نشان می‌دهد رتبه‌ی تعدادی از خودروسازان درمقایسه‌با سال گذشته بهبود یافته است. با اینکه CR در گذشته از تسلا بسیار انتقاد می‌کرد، قابلیت اطمینان این شرکت درمقایسه‌با سال گذشته افزایش یافته است؛ درنتیجه، هر دو خودرو الکتریکی تسلا مدل اس و مدل ۳ رتبه‌ی «توصیه‌شده» را به‌خود اختصاص داده‌اند.

Tesla Model 3 / تسلا مدل 3

جیک فیشر، مدیر ارشد تست خودرو در CR، دراین‌زمینه گفت:

تسلا مدل ۳ سال گذشته با مشکلات زیادی روبه‌رو بود؛ زیرا این شرکت تغییراتی در طراحی ایجاد کرد و تولید را افزایش داد تا بتواند تقاضا را بهبود بخشد. باوجوداین، به‌دلیل ثبات در تولید پیشرفت‌هایی در قابلیت اطمینان تسلا مدل ۳ و S را شاهد هستیم که اکنون به ما امکان می‌دهد هر دو مدل را برای خریداران پیشنهاد کنیم. 

همچنینین بخوانید:

تأیید نسخه تولیدی آستون‌ مارتین ونکوئیش زاگاتو

کارخانه جدید ب‌ ام‌ و در مکزیک برای تولید سری ۳

تمام این اخبار برای تسلا خوشایند نبودند؛ زیرا آن‌ها ازنظر قابلیت اطمینان در رتبه‌ی ۲۳ از ۳۰ قرار گرفتند. همچنین، قابلیت اطمینان تسلا مدل ایکس یکی از ضعیف‌ترین‌ها در میان تمام خودروهای نظرسنجی بود.

lexus

کم‌استهلاک‌ترین و مطمئن‌ترین محصولات را خودروسازان ژاپنی ساخته‌اند؛ به‌طوری‌که لکسوس با امتیاز ۸۱، صدر جدول را به‌دست آورد و پس از آن، مزدا و تویوتا با ۷۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. پورشه، جنسیس، هیوندای، سوبارو، دوج، کیا و مینی نیز به‌ترتیب با ۷۵، ۷۱، ۶۹، ۶۸، ۶۲ و ۵۹ امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

 chevrolet / شورولت

کادیلاک با امتیاز ۲۳ در قعر جدول رده‌بندی ایستاد. چنین رتبه‌ای به این معنی است که برند لوکس جنرال‌موتورز بدتر از آلفارومئو با ۲۷ و آکورا با ۲۹ امتیاز عمل می‌کند. از دیگر برندهای ضعیف در این رده‌بندی می‌توان به فولکس‌واگن با ۳۳ و جیپ با ۳۵ امتیاز اشاره کرد.

volkswagen atlas basecamp

فولکس‌واگن درمقایسه‌با سال گذشته با ۹ رده نزول متوجه شد و جایش را مدل‌های اطلس و تیگوان گرفتند که از میانگین قابلیت اطمینان کل نیز ضعیف‌تر بودند. مدل‌های جدید باعث کاهش امتیاز قابلیت اطمینان برخی از برندهای خودروسازی بودند و CR نام آکورا RDX و آئودی A6 و Q8 را دراین‌زمینه ذکر کرده است. از دیگر مدل‌های جدید مشکل‌ساز می‌توان به شورولت سیلورادو/جی‌ام‌سی سیرا ۱۵۰۰ و بی‌ام‌و سری ۳ و X5 اشاره کرد.

chevrolet / شورولت

اگرچه این مدل‌ها خیلی عالی نبودند، حداقل در پایین‌ترین رتبه‌ی فهرست مطمئن‌ترین خودروها قرار نگرفتند. در میان ضعیف‌ترین خودروهای فهرست، نام شورولت کلرادو با ۴ و شورولت کامارو با ۵ امتیاز به‌چشم می‌خورد که هر دو عنوان پر‌استهلاک‌ترین خودروهای بازار آمریکا را به‌خود اختصاص داده‌اند. 

لطفا نظر خودتون رو راجب این مطلب با ما در میان بگذارید

منبع : زومیت

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.