// ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۳

محققان شرکت فرانسوی سیتروئن طرحی برای خودروی ویژه رانندگی در شهرهای شلوغ را داده‌اند که با داشتن حفاظ‌های لازم باعث می‌شود بخش اعظم بدنه از خط و خش‌های معمول رانندگی در خیابان‌ها محفوظ بماند.

خبرآنلاین، سیتروئن C4 کاکتوس،مجهز به سپر یا کیسه‌های مملو از هوا در قسمت‌های مختلف بدنه به ویژه بر روی درها است تا در برابر برخورد اجسامی بزرگ و کوچک از بدنه محافظت کند. مقام‌های سیتروئن می‌گویند سپرها یا بامپرهای محافظت از بدنه معروف به Airbump بهترین کارایی را در دفع انرژی انواع اجسام از خود نشان می‌دهند. به ‌طوری ‌که در آزمایش‌های انجام شده در بخش تحقیقات کارخانه مشخص شد که آنها از بدنه خودرو در برابر انواع ضربات سبک و متوسط و خطر خش‌افتادن بدنه جلوگیری می‌کنند.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,سیتروئن C4

به گفته محققان سیتروئن این بامپرهای پر شده از هوا درباره تصادف‌های سبک مرسوم به ویژه اتفاق‌هایی که موقع پارک کردن خودرو در فضاهای کوچک شهرها اتفاق می‌افتد به خوبی از آن محافظت می‌کنند.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,سیتروئن C4

به گفته مقام‌های سیتروئن چون این کراس اور مانند کاکتوس می‌تواند از خودش در برابر آسیب‌ها حفاظت کند نام آن کاکتوس انتخاب شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.