// ۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۱۵

لینک ساز

مجموعه ما “آریا گستر” با بیش از ۱۰ سال سابقه در فضای مجازی و با راه اندازی پروژه های موفق ، اکنون به عنوان آژانس تبلیغاتی در حوزه خرید و فروش بک لینک و ریپورتاژ ایفا نقش میکند.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد بک لینک و ریپورتاژ آگهی بیشتر آشنا شویم و تاثیرات آنها را  بر سئو سایت بدانیم.

بک لینک چیست؟

در صورتیکه سئو سایت برایتان اهمیت دارد باید گفت که بک لینک یکی از پرکاربردترین عبارات در دنیای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو است. بک لینک ها در اصل لینک‌های ورودی به وبسایت شما از سایر وبسایت‌ها می‌باشند.  برای مثال زمانی که شما در بین مطالب سایت خود به سایت دیگری لینک می‌دهید، سایت مقصد از سایت شما یک بک لینک دریافت نموده است.

بک لینک یکی از موارد مهم در سئو است که نباید نادیده گرفته شود، زیرا زمانی که سایت شما بک لینک های به تعداد مناسب و معتبر دریافت کند و در کنار آن محتوای باکیفیت و غنی داشته باشید، توان افزایش رتبه در صفحه نتایج جستجو گوگل خواهید داشت. برخی از موتورهای جستجو مثل گوگل یکی از فاکتورهایی را که در جایگاه وب سایت در صفحه نتایج موثر می دانند تعداد بک لینک ها است. البته این بدان معنا نیست که هر چقدر تعداد بک لینک های یک سایت بیشتر باشد، جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود.

seo-and-backlink

تاثیر بک لینک بر سئو

متخصصان بهترین شرکت سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا، عوامل تعیین کننده ای برای SEO هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. علاوه بر این، بک لینک ها باید در سایت های دارای محتوای مرتبط باشند. و حتما مهم است که این سایت ها معتبر و پربازدید باشند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند. هرچه بک لینک ها باکیفیت تر باشند، رتبه بندی شما بالاتر خواهد رفت.

تاثیر بک لینک بر سئو و رتبه ی سایت کاملا اثبات شده است، به همین دلیل هنگام سئو سایت بک لینک یکی از مهمترین نقش ها را ایفا می کند، گرفتن بک لینک واقعی کار ساده ای نیست و ممکن است ساعت ها وقت و فکر شما را به خود مشغول کند، اگر زمان کافی برای انجام این کار را ندارید، پروژه ی گرفتن بک لینک را فقط به شرکت های قابل اعتماد بسپارید تا به نتیجه ی دلخواهتان برسید.

  • یک واقعیت مهم که شما باید در مورد جستجوگرهای backlink در نظر داشته باشید این است که تعداد بک لینک ها مهم نیست، بلکه کیفیت لینک ها مهم است.

بکلینک ها به یک وب سایت کمک می کنند تا جایگاه مناسبی را در موتورهای جستجو بدست آورند. زمانی که محتوایی از یک وب سایت با متن مناسب در دیگر سایت ها لینک داده می شود، این امر موجب می شود که محتوای وب سایت به سرعت در موتورهای جستجو رتبه بالا دریافت کند. هم چنین ساخت بک لینک ها موجب افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات یک سایت می شوند، زیرا بک لینک ها رسیدن ربات ها، جستجو و خزنده های موتورهای جستجوگر را سرعت می بخشند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

امروزه یکی از موثرترین و بهترین راه ها به منظور انجام تبلیغات و کسب رتبه اول گوگل در میزان بازدید مخاطبان از سایت های گوناگون اینترنتی، استفاده از رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی است.

تعریف رپورتاژ آگهی

کلمه رپورتاژ یا رپرتاژ در اصل لغتی فرانسوی است که به معنای گزارش است. بر این اساس، رپورتاژ آگهی به نوعی خبر و گزارش تبلیغاتی می گویند که در جهت معرفی تولیدات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها و کسب و کارها تهیه شده و در آن دسته از سایت های خبری که از نظر میزان بازدید کاربران، آمار بالایی دارند انتشار می یابد. در واقع، رپورتاژ نمونه ای از انواع مختلف آگهی های تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا در قالب یک مقاله یا گزارش نوشته شده و به طور غیر مستقیم تا مخاطب هیچ‌گاه حس نکند که یک متن تبلیغاتی را می‌خواند. به تبلیغ محصولات و خدماتی می پردازد که مدیران شرکت ها در نظر دارند در مسیر بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر به معرفی آنها اقدام کنند.
رپورتاژها سابقه دیرینه‌ای دارند. حتی قبل از گسترش اینترنت در کشور، از این تکنیک در تبلیغات تلویزیونی استفاده می‌شد. در واقع بیشتر تبلیغاتی که افراد مشاهده می‌کنند و در آن برای رفع مشکلات، راه‌حلی را ارائه می‌دهند که در آخر برند معرفی می‌شود. در بازار رقابتی امروز، بزرگترین شرکت ها و شناخته شده ترین برندهای دنیا از رپورتاژ آگهی برای تبلیغات گسترده تولیدات و برندهای جدید خود بهره می گیرند. تاثیرگذاری مطلوبی که این روش تبلیغاتی در معرفی کالاها و خدمات و کسب اعتماد مخاطبین از خود بر جای می گذارد سبب گرایش بالای مدیران بازاریابی به استفاده از این روش می گردد.
رپورتاژ اغلب به شکل های گوناگونی از جمله گزارش های بی طرف، مصاحبه ها و مقالات داستان وار ارائه می شود و در تلاش است تا با ایجاد اشتیاق و تمایل و برانگیختن حس نیاز و تقاضا در مخاطبان خود، مشتریان بالقوه را به سمت بازارهای مورد نظر جذب نموده و به خرید محصولات و استفاده از خدمات ترغیب کند.

مردم بیشتر به دنبال دریافت اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص محصول یا خدمات از طریق رسانه‌ها هستند تا اینکه بخواهند به صورت مستقیم از شخصی بپرسند. رسانه‌ها یک منبع بی‌طرف هستند که هدف آن‌ها فقط اعلام مزیت شرکت آگهی‌دهنده است. اما یک بازاریاب قصد فروش مستقیم کالا به صورت هدفمند دارد و این باعث کاهش اعتماد مردم به خرید در لحظه‌های اولیه می‌شود.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

مزیت سئوی استفاده از رپورتاژ آگهی چیست؟ در پاسخ باید گفت که  لینک دادن به وب سایت شما از طریق یک سایت خبری معتبر، از یک سمت یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو و رتبه سایت و از سمت دیگر موجب بازدید بیشتر و بهتر سایت و مطالب شما می‌گردد که کمک قابل توجهی به بالا رفتن رتبه سایت شما می‌کند از دیگر مزایای رپورتاژ آگهی این است که به علت ظاهر غیرتبلیغاتی اش، خیلی راحت می توان موارد زیادی را بیان کرد.

می توانید از کسب و کار خود تعریف کنید، حقایقی را بگویید که پیش از این نگفته اید، از آمار و ارقام پیشرفت کسب و کار خود بگویید و نتیجه آن هم این می شود که چون افراد با دید تبلیغ به آن نگاه نمی کنند، می توانند به این گزاره ها اعتماد کنند.

اگر کمی خلاقیت داشته باشید از این فرصت استفاده می کنید و در رپورتاژ خود برای مخاطب یک نیاز ایجاد می کنید، نیازی که پاسخ آن محصول یا خدمات شما می باشد. چون مخاطب از ابتدا به دید یک محتوای مفید به پست شما نگاه می کند، بنابراین اگر واقعا اطلاعات مفیدی به وی بدهید و بتواند به درستی یک نیاز در وی ایجاد کنید، احتمال اینکه به مشتری شما تبدیل شود افزایش می یابد.

احتمال خوانده شدن زیاد

معمولا اگر بخواهید یک رپورتاژ آگهی در سایتی ثبت کنید، باید در سایتی این کار را انجام دهید که بازدید زیادی دارد و از آنجایی که رپورتاژ در لابلای محتواهای عادی سایت مقصد درج می شود، بنابراین همانند سایر پست ها، بازدید زیادی جذب می کند.

البته توجه کنید که نمودار بازدید زمان رپورتاژ هم همانند سایر محتواهای سایت می باشد. یعنی در لحظه انتشار و تا مدتی بعد از آن بازدید فوق العاده زیاد است اما با گذشت زمان بازدید تا حدودی کم شده و پس از مدتی به یک حد ثابت می رسد و دیگر تغییر نمی کند. اما در هر صورت این اتفاقات احتمال خوانده شدن رپورتاژ آگهی شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

البته محتوای شما باید یک عنوان و مقدمه جذاب داشته باشد تا خوانندگان را جذب و سپس در آن صفحه ماندگار کند.

اگر رپورتاژ آگهی تان نگارش خوبی نداشته باشد، نباید انتظار یک بازخورد رویایی داشته باشید.

افزایش اعتبار و برندینگ شما

اعتبار و برندینگ یکی از مهم ترین عواملی هستند که بدون شک هر کسب و کاری به آن نیازمند است.

یکی از راه های رسیدن به اعتبار، حضور در رسانه های مطرح در حوزه کاری مربوطه می باشد. به عنوان مثال اگر در حوزه فناوری فعالیت می کنید، اینکه زومیت مقاله ای درباره شما بنویسد، می تواند فوق العاده بر روی برندینگ شما تاثیر بگذارد.

رپورتاژ آگهی دقیقا چنین کاری برای شما انجام می دهد.

شاید واقعا رسانه های مطرح صحبتی از شما نکنند اما شما با پرداخت هزینه رپورتاژ، می تواند محتوای خود را در سایت آنها منتشر کنید و نکته اینجاست که عموم کاربران به این موارد توجهی نمی کنند و فقط چشم آنها محتوای شما را در یک سایت مطرح می بیند و همین کافی است.

بنابراین اگر به فکر افزایش اعتبار و برندینگ کسب و کارتان هستید، رپورتاژ آگهی را جز یکی از ابزارهای خود قرار دهید.

هزینه به صرفه تر

هزینه کمی که  برای رپورتاژ آگهی در مقایسه با هزینه های سنگینی که سایر انواع تبلیغات دارد، فوق العاده به صرفه است.

کوچکترین بنر در یک سایت نسبتا شناخته شده، هزینه چندمیلیونی برای شما خواهد داشت و بعد از مدتی هم پاک خواهد شد. اما در رپورتاژ شما با هزینه خیلی کم می توانید محتوایی درج کنید که بصورت دائمی باقی خواهد ماند. بنابراین شک نکنید که یکی از مزایای رپورتاژ آگهی هزینه پایین و به صرفه آن می باشد.

موثر در سئو وب سایت

سئو یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی برای اکثر کسب و کارهاست و رپورتاژ آگهی تاثیر فوق العاده شدیدی می تواند بر روی سئو سایت شما بگذارد.

در واقع اکثر رپورتاژهایی که برندهای مختلف در وبسایت های خبری یا مجله های اینترنتی ثبت می کنند، به هدف برندینگ و افزایش بازدیدکننده و PR و … نیست، بلکه هدف فقط و فقط بهبود وضعیت سئو می باشد.

اما علت این تاثیر شدید در سئو چیست؟

همانطور که می دانید بک لینک ها یکی از عوامل موثر در بهبود وضعیت سئو سایت شما هستند و اگر از وبسایت های معتبر بک لینک دریافت کنید، گوگل رتبه سایت شما را افزایش می دهد.

در رپورتاژ آگهی هم همین اتفاق می افتد  یک ساعت معتبر و پربازدید در حوزه کاریتان به شما لینک می دهد و گوگل اینطور تصور می کند که آنها به صورت خودجوش درباره شما صحبت کرده اند. بنابراین اینطور نتیجه می گیرد که وبسایت شما ارزش زیادی دارد و به همین دلیل رتبه شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد. البته تکنیک های سئو خارجی بیشتری وجود دارد که می تواند تاثیر رپورتاژ بر روی سئو را چندین و چند برابر کند.

حضور با واسطه در گوگل

بله درست است، اگر وبسایت اصلی خودتان رتبه ۱ را کسب کند، طبیعتا بازدهی بهتری دارد اما اگر نمی توانید و باید هزینه های گزافی را متحمل شوید، توصیه من به شما این است که بگذارید رپورتاژ آگهی تان رتبه ۱ را بگیرد، چرا که در نهایت کاربر را به سایت شما سوق می دهد.

البته قضیه فقط سئو نیست، قضیه بازدید رپورتاژ شما هم هست.

اگر کاری کنید که رپورتاژتان به خوبی رتبه بگیرد، باعث می شود که بیشتر و بیشتر دیده شود و در نتیجه بیشتر به اهداف خود خواهید رسید.

محتوایی همیشگی و غیرقابل حذف

یکی دیگر از بهترین مزایای رپورتاژ آگهی ، انتشار دائمی آن است. یعنی حداقل در اکثر وبسایت ها به این شکل است که رپورتاژ خبری شما هیچ گاه حذف نمی شود. رپورتاژ شما می تواند رتبه بگیرد و چون هیچگاه حذف نمی شود، بنابراین به صورت دائمی می تواند برای شما مخاطب جذب کند.

از لحاظ سئو هم که نگاه کنیم، بک لینک های دائمی تاثیر فوق العاده ای دارند.

بنابراین از هر جنبه ای به این موضوع نگاه کنیم، می بینیم که دائمی بودن رپورتاژ و پاک نشدن آن یک مزیت فوق العاده بزرگ است.

در ادامه می خواهیم با سایت لینک ساز بیشتر آشنا شویم:

لینک ساز

مرکز خرید و فروش لینک

  • لینک ساز ، بستری برای کسب درآمد از سایت و وبلاگ برای مدیران و بازاری آنلاین برای خریدارن بک لینک و ریپورتاژ می باشد.
  • اگر مدیرسایت یا وبلاگ هستید، میتوانید از طریق سایت لینک ساز بک لینک یا رپورتاژ بفروشید و کسب درآمد کنید.
  • تنها با ثبت سایت خودتان ماهانه 10 ها بک لینک و رپورتاژ آگهی بفروش برسانید.
  • فروش بک لینک و رپورتاژ با قیمت های استثنایی
  • خرید بک لینک و رپورتاژ از سایت های قوی و ارزان قیمت به شکل کاملا طبیعی

در خرید بک لینک به چه مواردی دقت کنیم؟

سعی کنید بک لینک برای زمان کوتاه مدت خریداری نکنید زیر فقط باعث حساسیت گوگل بر روی سایت شما می شود ، پیشنهاد ما خرید بک لینک برای مدت 3 ماه به بالا می باشد.

ویژگی های یک سایت خوب برای خرید بک لینک:

  • اتورتی بالا
  • صفحات ایندکس شده
  • الکسا پایین
  • صفحات به روز

 

منبع : لینک ساز

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.