// ۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۵

جزیره پوکت در جنوب تایلند قرار دارد و به معنای کوه جواهر است .پوکت در گذشته به دلیل داشتن سنگ های معدنی مشهور بوده اما امروزه به عنوان بهشت جهانگردان معروف است . سواحلی با شنهای سفید , پوشش گیاهی جالب با نخلهای سر به فلک کشیده , دریائی آبی رنگ و شفاف , مناظر زیبای کف دریا , آب و هوای استوائی و آرامش دهنده و انواع غذاهای دریائی در مجموع مکانی رویائی به نام جزیره پوکت بوجود آورده که زیبائی آن در حد جزایر قناری است. جزیره پوکت بیش از ده ساحل تفریحی دارد و بهترین آنها پاتونگ , کارون , کامالا و کاتا هستند.

یکی از مهمترین و معروفترین اماکن پوکت که به پوکت فانتاسی معروف است و در حقیقت محل نمایش های مختلف است در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار دارد .یکی از زیباترین معابد پوکت معبد چالونگ است و قابل بازید برای عموم می باشد. در نزدیکی معبد باغ وحش پوکت قرار دارد و در این باغ وحش نمایش های جالبی به استفاده از حیوانات اجرا می شود . مثل نمایش شامپانزه ها و نمایش فیلها و نمایش تمساح ها .

جزیره پوکت

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.