// ۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۸
بلندترین برج های انسانی را ببینید

برج های انسانی در اسپانیا طرفداران بسیار زیادی دارد مراسم های زیادی با نام برج انسانی در این کشور برگزار میشود و به یکی از تفریحات پرطرفدار در اسپانیا تبدیل شده است.

در منطقه کاتالان اسپانیا، تیم‌های بسیاری برای ساخت برج های انسانی گرد هم آمدند و رقابت عجیبی برای ساختبرج های انسانی آغاز کردند.

 

برج های انسانی قدیمی ترین فستیوال های اسپانیا

یکی از جالبترین و قدیمی ترین فستیوال های اسپانیا که هر ساله برگزار می شود جشنواره برجهای انسانی است که همه ساله در منطقه کاتالونیای اسپانیا برگزار می‌شود. در این مراسم سنتی، افرادی که از لحاظ جسمی بنیه و توان کافی دارند به یکی از استادیوم های اصلی و از پیش تعیین شده شهر رفته و به طرز شگفت آوری به هم متصل می شوند. این اتصال به گونه ای است که ارتفاع پیدا کرده و در نهایت شبیه به برجی انسانی می شوند. این مراسم بازتابی جهانی در تمام دنیا داشته و سالانه افراد زیادی برای دیدن این مراسم با شکوه به این استادیوم می آیند.

 

تیم های شرکت کننده از شهرهای مختلف اسپانیا به دور هم جمع می شوند و به دسته های ۵۰ تا ۱۰ نفره تقسیم می گردند. بعد از آغاز مسابقه تیمی که موفق شود به ارتفاع بالاتری دست پیدا کند از جوایز نفیسی برخوردار می گردد. بعد از پایان اجرای مسابقه و هنگام پائین آمدن افراد از برج انسانی معمولا دست و پای زیادی شکسته می‌شود.

  

آکروبات بازهای اسپانیا امروز با سوارشدن به روی شانه‌های هم، بلندترین برج انسانی رو تشکیل دادند! 

تصاویر برج های انسانی

  

برج های انسانی,بلند ترین برج انسانی

برج های انسانی,بلند ترین برج انسانی

برج های انسانی,بلند ترین برج انسانی

برج های انسانی,بلند ترین برج انسانی

برج های انسانی,بلند ترین برج انسانی

برج انسانی,برج های انسانی در اسپانیا,بلندترین برج انسانیبرج انسانی,برج های انسانی در اسپانیا,بلندترین برج انسانی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.